Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als je de chauffeur/koerier een pakket hebt zien afgeven... vond het gewoon hard to believe voor camionette van een "groot bedrijf"
die koerierdiensten hebben ook veel zelfstandige koeriers die vaak met hun persoonlijke camionette rond rijden, vond het meer waarschijnlijk dat zo iemand niet in orde was
Pff, alweer ongeval met vrachtwagen op de E40. Dat men nu eens een aparte rijstrook voorziet, dat mengen is toch echt rampzalig tegenwoordig. Elke dag wel ergens.
Ernet voor mij een mercedes sprinter van dpd,zowel vooraan als achteraan zonder nr plaat. Reed ook gelijk net zot.
volgens mij die op zoek is naar ons huis sinds 3 weken :o
online bestelling gedaan in 2 winkels, één pakje was volgende dag hier
ander is al 3 keer teruggekeerd naar afzender "adres onvindbaar"
COMAND NTG4 updaten van de C, 2 DVD's en neemt iets meer dan 2u per dvd in... je mag niet rijden tijdens het updaten ook. man man
Das bij Volvo's Sensus dan toch iets beter. 4 DVD's elk vaak 1,30 uur. GPS is die tijd natuurlijk wel onbruikbaar (maar soms gaat het sneller dan de geschatte aangegeven tijd) en je kunt gewoon de andere functies van het multimediasysteem blijven gebruiken.
Gisteren ene die kwam invoegen dus ik ga naar 't 2de vak. Ben 'm aan 't inhalen en voor hem rijdt niemand maar toch zet 'm zijn pinker op. Ik zie er eens naar als ik hem inhaal en hij lacht eens om dan als ik voorbij ben naar 't 2de vak te gaan en daar te blijven rijden....
Ook ergernis aan mensen die iemand die 120 km/u inhalen aan 121 km/u.
Ik zet mij vandaag op school in de verste uithoek, half die parking is leeg, 7rijen voor mij zijn gewoon leeg. Waar parkeert die geit met haren berlingo? Letterlijk op 5cm van de mijne. Kreeg net mijn vuist tussen mijne spiegel en hare spiegel.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Ik zet mij vandaag op school in de verste uithoek, half die parking is leeg, 7rijen voor mij zijn gewoon leeg. Waar parkeert die geit met haren berlingo? Letterlijk op 5cm van de mijne. Kreeg net mijn vuist tussen mijne spiegel en hare spiegel.
Die kunnen zich niet oriënteren tov lijnen, die moeten zich zetten tov een andere auto, anders staan ze op 2 plaatsen.
Zegt genoeg..ik moet er nog maar ene zien en de bloeddruk is reeds aan het stijgen..
Daarstraks in de bebouwde kom hing ik achter een treintje auto's tegen 10/u. De reden, op kop reed een hoogbejaarde man (ik gok 80-90 jaar) die met de bibber achter zijn stuur zat. Toen de auto's voor mij hem voorbij en ik ook parkeerde ik mij een goei 200m verder aan de kant. Dat was daar dan al zone 70 en die kwam nog maar tegen 20/u voorbij en iedereen erachter moest er natuurlijk voorbij gaan. Ongelooflijk dat dat nog met de wagen rijdt. Dat zijn van die mensen die nog een voetganger zouden omverrijden tegen die snelheid gewoon omdat ze niks geen zicht of reactievermogen meer hebben. Maar o wee als ge zelf is 80 rijdt in een Zone 70, dan ben je een gevaarlijke zot!
Gisteren was't file op de E40. Daarom in jabbeke eraf gegaan en de gewone baan genomen. Onbegrijpelijk, daar waren lange stukken baan tussen Jabbeke en Oudenaarde waar je 90 mocht. Was dikwijls tussen huizen, slechte betonbaan, veel bochten,enz. Had op sommige punten het gevoel van snel te rijden. Zei nog tegen mijn vrouw dat je vroeger op zulke banen overal 90 mocht en dat dit nu toch wel snel aanvoelt. De N42 die ik zeer dikwijls neem, waar geen huizen staan, dat een goede rechte baan is... daar beperken ze de snelheid tot 70 en gaan ze nog eens staan flitsen ook.
Daar pakken ze me dan aan 85. Onbegrijpelijk.
Gisteren was't file op de E40. Daarom in jabbeke eraf gegaan en de gewone baan genomen. Onbegrijpelijk, daar waren lange stukken baan tussen Jabbeke en Oudenaarde waar je 90 mocht. Was dikwijls tussen huizen, slechte betonbaan, veel bochten,enz. Had op sommige punten het gevoel van snel te rijden. Zei nog tegen mijn vrouw dat je vroeger op zulke banen overal 90 mocht en dat dit nu toch wel snel aanvoelt. De N42 die ik zeer dikwijls neem, waar geen huizen staan, dat een goede rechte baan is... daar beperken ze de snelheid tot 70 en gaan ze nog eens staan flitsen ook.
Daar pakken ze me dan aan 85. Onbegrijpelijk.
Vlak na zottegem richting geraardsbergen is dat bochtig stukje nu 50 geworden. Staan ze ook regelmatig.
Comment