Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• D4 is toch zelfs geen 190pk?
    Zondag op de N42 op de dubbele baan vanaf het nieuwe rondpunt ne Renault Megane cabrio nieuw model, geen verkeer, maar heel het stuk tot aan de versmalling op de tweede band. Geen enkele wagen naast of voor hem. Reed een paar honderd meter achter mij. Aan de rode lichten kwam hij telkens naast mij staan met zijne 1500 diesel. Om dan gewoon een heel stuk achter mij links te blijven rijden.
    Was iemand van een jaar of vijftig. Vraag me af waar die met hun gedachten zitten of wat ze ermee willen bereiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Zonet zo een leasemiddenkadertje met zijn volvo whatever D4. Zat me eerst in z'n achteruitkijkspiegel te eyeballen, liet me dan voorbij (om m'n typeaanduiding te zien? Is er wel niet maar soit), om dan hemel en aarde te bewegen om naast me voor het verkeerslicht te geraken.

Jongen, uw 190pk maken u nog geen raket op wielen hoor.
      Haha.. Geweldig

Mensen die sneller beginnen rijden als je er naast rijdt... Is da iets psychologisch ofzo???

Irritant!!

Of nog erger, mensen die U voorbijsteken en dan trager beginnen rijden ??

Mensen zonder cruise control zeker ?
      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
      current : BMW 330D F30

Comment

• Ja die schieten wakker en zien dan dat ze 110 ipv 120 rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
          Haha.. Geweldig

Mensen die sneller beginnen rijden als je er naast rijdt... Is da iets psychologisch ofzo???

Irritant!!

Of nog erger, mensen die U voorbijsteken en dan trager beginnen rijden ??

Mensen zonder cruise control zeker ?
          Artikel 16.7 van de wegcode is uw vriend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
            Deze morgen tussen de verkeerswisselaar van de E403/E17 en de Kinepolis. Een nieuwe golf met een ferme L op de achteruit aan een slakkegangetje (90 km/h) op het middelste rijvak .... GRRR

Een goed begin voor een beginneling ...
            Dat is nu toch het minst om aan op te jagen, dat heeft nog niks ervaring en dan verwacht ge dat hij/zij met de beste meegaat?
            Ik heb met de rijschool en een L ook op het oude klaverblad in Lummen liggen sukkelen, waarschijnlijk ook wat mensen liggen opjagen maar dat hoort er nu eenmaal bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Gelukkig naast mij een bevallige jongedame in een mini. Mooi lijntje. Maakte toch wat goed.
              Deze namiddag daar ook een dorstige gaan laven met V-power ... de Mini was al weg ...

Comment

• Niet echt iets met verkeer te maken maar ik wist niet hoe lastig en vooral frustrerend het was om een auto te verkopen. Ik heb denk ik gans Gent Dampoort aan de lijn gehad, onnozele biedingen in 4 talen, mensen die voor de fun bieden en waar je niks meer van hoort, mensen die komen kijken en dan ineens beginnen klagen over iets dat duidelijk in de advertentie stond. Of die afspraken maken en dan gewoon niet afkomen.

Voor velen hier misschien een logische zaak maar damn.. ben blij dat hij eindelijk verkocht is. Ik heb minder moeite moeten steken in het verkopen van ons eerste huis dan in een Audi van 5 jaar oud.

Comment

• een clown die op de expressweg in brugge waar je 120 mag aan 40 aan het tuffen was...
                  lets have some more member berries

Comment

• Die moet dan toch verplicht min. 70km/h rijden?

Comment

• Mensen die 's morgens in hun auto nog liggen te slapen aan de lichten. Man man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
                        Dat is nu toch het minst om aan op te jagen, dat heeft nog niks ervaring en dan verwacht ge dat hij/zij met de beste meegaat?
                        Ik heb met de rijschool en een L ook op het oude klaverblad in Lummen liggen sukkelen, waarschijnlijk ook wat mensen liggen opjagen maar dat hoort er nu eenmaal bij
                        Dat die persoon dat moet leren ga ik volledig mee akkoord.
                        Dat hij 90 km per uur doet absoluut geen probleem mee. Ik doe zelf ook geen 120 op de autosnelweg. 110 is sinds ik het buske heb, m'n normale snelheid op de snelweg.
                        Maar rij dan op het rechtervak. Er was meer dan ruimte genoeg om op de rechterrijstrook te rijden. Je hoeft daarvoor niet naar de rijschool te gaan. Dit staat zelfs in de lesboeken die je kan kopen in de simpelste boekhandel.

Comment

• Dat is het nadeel aan leren met moema of poepa. Dan neem je al hun slechte gewoontes over.
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
                            Dat die persoon dat moet leren ga ik volledig mee akkoord.
                            Dat hij 90 km per uur doet absoluut geen probleem mee. Ik doe zelf ook geen 120 op de autosnelweg. 110 is sinds ik het buske heb, m'n normale snelheid op de snelweg.
                            Maar rij dan op het rechtervak. Er was meer dan ruimte genoeg om op de rechterrijstrook te rijden. Je hoeft daarvoor niet naar de rijschool te gaan. Dit staat zelfs in de lesboeken die je kan kopen in de simpelste boekhandel.
                            Toen je zei dat het op een verkeerswisselaar te doen was dacht ik dat de L verward was ivm welke afslag te nemen (nu zie ik dat er 'tussen' bij staat ), als het gewoon op de baan was dan klopt het wel wat je zegt.
                            Maar een L geef ik sowieso een stuk meer krediet, het is al een paar keer gebeurd dat ik op een rotonde stevig in de remmen moest om iemand mijn voorrang af te staan. Als ik zie dat het een L is laat ik het ook begaan.

Comment

• Deze morgen een parlementarier (5 serie Gt, plaat P302) zonder verlichting op de E40, om 6u30.
                              Ook van rijstrook wisselen kon zonder pinker, dus hij/zij was geweldig zichtbaar.
                              Gelukkig dat ie nog reflectoren in de bumper heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                Dat is het nadeel aan leren met moema of poepa. Dan neem je al hun slechte gewoontes over.
                                bwa, als die moema of poepa op het forum zit, kun je er toch vanop aan dat die bovengemiddeld goed kan rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                  Mensen die 's morgens in hun auto nog liggen te slapen aan de lichten. Man man
                                  Of die hem nog in eerste moeten zetten als't groen is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Of die hem nog in eerste moeten zetten als't groen is...
                                    Hatelijk!

Comment

• wil er aub iemand borden aan de grenzen zetten waarop staat dat een pinker =/= voorrang... daarnet op de E17 een Roemeen die meende dat hij met zijn pinker op te zetten toch gewoon opzij mag komen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                                        wil er aub iemand borden aan de grenzen zetten waarop staat dat een pinker =/= voorrang... daarnet op de E17 een Roemeen die meende dat hij met zijn pinker op te zetten toch gewoon opzij mag komen...
                                        Wees blij dat ze de moeite doen om aan hun hendeltje te komen. De keren dat ik op de snelweg rijd en er ene van vak zie veranderen zonder pinker is niet op handen en voeten te tellen.

Comment

• Gisteren stond ik aan het kruispunt van de Miko (voor de mensen die bekend zijn in deze streek) te wachten om de ring van Turnhout op te draaien. Het was nogal redelijk druk waardoor het verkeer dat van rechts kwam en linksaf wilde 'vast' stond. Op het moment dat de eerste auto kon doorrijden werd het voor ons groen, maar aangezien er in het midden van het kruispunt nog een stuk of 3-4 auto's stonden bleef ik gewoon wachten net zoals de auto naast mij (die rechtdoor wouw), natuurlijk na nog geen 2 seconden beginnen ze achter ons gelijk zotten te claxonneren.
                                          Ik weet eerlijk gezegd niet wat in zo'n situatie het beste is, maar mij lijkt het logisch dat je gewoon blijft wachten tot het kruispunt vrij is, groen of niet...
                                          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Working...
                                          X