BMW zit toch ook met een VMAX van 250?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHeb wel nog nooit gehad dat er ene kwaad was omdat ik rechts passeerde.
....
Het verkeer hoopt zich dan ook op. (off topic, mogen vrachtwagens elkaar voorbij gaan bij regen?)
gevolg: ik rijd die gewoon rechts voorbij, en ik hoop dat een agent mij dan nooit van kant zet, want die gaat wa naar zijn oren krijgen dan.
bij regen mogen vrachtwagens niet dubbelen. als ik met de auto op een regendag naar het werk rijd, is het nie te doen hoeveel vrachtwagens dubbelen. de meerderheid van buitenlanders blijft schoon rechts, de hoeveelheid dubbelen belgische nr platen daarentegen...
t spelleke begint ook weer voor de fietsers. t is donker smorgen tussen 6 en 7, lichte regen in bevekom, en zowat ALLE tegenliggers rijden met groot licht aan. ook al is er straatverlichting in opvelp. er is daar dan ook nog een stukje die opengebroken ligt, waardoor de tegenliggers op mijn vak komen. de grootlichten recht in mijn gezicht, ik zie dus NIKS meer.
ze mogen die regel van china hier ook invoeren waarbij grootlichtrijders 5min voor hun auto moeten zitten naar de grootlichten staren.
t ergste vanal, het grote deel dat daarna zijn grootlichten afzette, toen ik als een gek zat teken te doen, had een defecte koplamp.
t wordt weer tijd voor men superfelle ledlamp op men fietsstuur te monteren. de versie die ik kan verdraaien naar tegenliggers hun ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenBij int3x0r is de reële snelheid van 255 op de teller 250 op gps.
@int3x0r als hij op 140 nog geen 2000 toeren doet en 70 nog geen 1000 dan zou 280 4000 toeren moeten zijn.
Als je in Duitsland bent, kijk er eens naar aub en ook hoeveel koppel/vermogen hij dan gebruikt? Dat zou misschien een bottle-Neck kunnen zijn, maar anderzijds zou 280 dus zeker mogelijk moeten zijn?
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenBMW zit toch ook met een VMAX van 250?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
t spelleke begint ook weer voor de fietsers. t is donker smorgen tussen 6 en 7, lichte regen in bevekom, en zowat ALLE tegenliggers rijden met groot licht aan. ook al is er straatverlichting in opvelp. er is daar dan ook nog een stukje die opengebroken ligt, waardoor de tegenliggers op mijn vak komen. de grootlichten recht in mijn gezicht, ik zie dus NIKS meer.
ze mogen die regel van china hier ook invoeren waarbij grootlichtrijders 5min voor hun auto moeten zitten naar de grootlichten staren.
t ergste vanal, het grote deel dat daarna zijn grootlichten afzette, toen ik als een gek zat teken te doen, had een defecte koplamp.
t wordt weer tijd voor men superfelle ledlamp op men fietsstuur te monteren. de versie die ik kan verdraaien naar tegenliggers hun ogen
Waar ik mij aan erger is dat veel mensen de breedte van hun auto niet kennen in de smalle boerenwegeltjes hier in de buurt. Blijven ze op een halve meter van de zijkant rijden zodat jij de graskant in moet. Of ze rijden domweg een inhammetje voorbij wanneer je niet met tweeen kan passeren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenblah deze namiddag int naar huis rijden weer zo'n brit in een oude bmw 5 zonder CC, ik haal die in, geeft die gas bij, ik ga er terug achter laat die weer zijn gas los, duw ik dan door en ga hem voorbij, komt die mij wel niet inhalen om dan weeral trager te rijden... en zo een half uur lang. ze zijn dan verwonderd da een mens plots zijn pedaal tot tegen de bodem duwtPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Mijn oude nummerplaat ter schrapping binnen gedaan vandaag. Blijkbaar kost dat 9,75 euro om die plaat in de computer in te geven en een papier af te printen als bewijs van schrapping bij Bpost. Ik had ze beter bij mijn verzekeraar of bij DIV zelf in de bus binnen gedaan, dan koste me dat niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenMijn oude nummerplaat ter schrapping binnen gedaan vandaag. Blijkbaar kost dat 9,75 euro om die plaat in de computer in te geven en een papier af te printen als bewijs van schrapping bij Bpost. Ik had ze beter bij mijn verzekeraar of bij DIV zelf in de bus binnen gedaan, dan koste me dat niks.
.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenJe verzekeraar gaat evenmin. Enkel het DIV-loket is nog gratis afgifte.
.
Een mens kan al beter zijn nummerplaat in 40 stukken knippen en dan bij de politie als verloren opgeven. Wordt ze ook ineens geschrapt en kost het u niks
Comment
-
Daarstraks bijna overhoop gereden terwijl ik aan het werk was (zwerfvuil rapen) langs de weg, op het fietspad.
Had gvd een hele oranje outfit aan.Last edited by knight-rider; 22/09/2014, 20:52.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenge moet echt ogen op uw gat hebben als je je in't verkeer begeeft
Comment
-
Ha ikke derstraks bijna overhoop gereden door een auto die van de afrit van de snelweg kwam en alleen oog had voor andere auto's, terwijl ik over het fietspad kwam. Ik heb gebeld gelijk zot. Bleek achteraf dat die een straat verder in onze wijk woont. 😀
Comment
-
Idd, ik heb ze in t oog, maar deze maakte het een beetje gortig. Wss heeft ie me niet eens die toeren zien uithalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOp zomerbanden rijdt dat heel stabiel. De teller wijst dan 255 aan. Toeren niet echt op gelet, maar hij heeft nog over.
Over die A1 dat is een grap omdat er een kerel hier op het forum beweerde met z'n 1.6 ruim 260 te kunnen halen.
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenOei het 260 km/u Poloke is er weer.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaarstraks bijna overhoop gereden terwijl ik aan het werk was (zwerfvuil rapen) langs de weg, op het fietspad.
Had gvd een hele oranje outfit aan.
+100 vuilzakjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenDa gij een grap bent wisten we al!
heb kik iets gezegd?! Tis nen a1..
Comment
-
Deze morgen weer een geval van iemand die niet kan lezen. Sta geparkeerd aan de supermarkt. Zijn nog heel veel open plaatsen.
Kom ik buiten uit de winkel. Kan ik niet in de auto. Heeft er zich iemand vlak achter het buske geplaatst. Kon deuren en lift niet openen.
Heb een aan andere klant moeten vragen om de wagen effekes vooruit te rijden. Waarvoor mijn dank dat hij dat heeft willen doen.
Vraag mij af hoe groot die sticker op de achterdeur moet zijn voor dat mensen er gaan rekening meehouden. En moesten er dan nog geen andere plaatsen vrij zijn ..... maar er was nog een halve parking met vrije parkeerplaatsen.
Zet mij speciaal op het einde van de parking om anderen, geen of niet veel geen last te bezorgen .... dan kom je zoiets tegen.
Comment
Comment