Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk ben voorstander van een kleine forum meet, altijd gezellig. Testritjes horen daar ook bij. Interesse?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk zit te denken aan al die sukkelaars die ik een Megane RS verkocht heb en die nu op hun kl... krijgen van ne 1600 tdi.
Snelheid is niet alles.
Die A1 is snel rechtdoor, maar bochten moet ge daar niet mee pakken.Last edited by kefkie; 24/09/2014, 22:57.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHela hela... gij beweert dat zo ne 1600 diesel 256 gaat he. Met ne Megane RS lukt da niet. Clio RS ook niet. Clio V6... ook niet. Niet te rap denken dat ge iemand naar huis rijdt zulle.
De vitessen bak van die A1 ligt ook wel enorm lang, RS'en zijn korte bakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHela hela... gij beweert dat zo ne 1600 diesel 256 gaat he. Met ne Megane RS lukt da niet. Clio RS ook niet. Clio V6... ook niet. Niet te rap denken dat ge iemand naar huis rijdt zulle.
Is da nu zo moeilijk te snappen??
Een megane rs gaat 250 en harder reëel
Ik weet wel wie of wat ik naar huis kan rijdenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenah, de matchbox helden
mijn E 250CDI coupe haalt slechts een effectieve snelheid van 247km/h
kzal mij ook een polo of A1 moeten kopen als ik nog eens in duitsland ga rijdenBMW X5 45e
Comment
-
Met vermogen alleen komt ge er niet idd, das et voordeel aan die 1600tjes dat die serieus lange verhoudingen hebben. Maarja krijgt dag is uitgelegd aan mensen die het gewoon niet willen verstaan. Voor die mensen draait het alleen om de cijferkes.
Al hebt gij 2000000pk maar toch korte versnellingen gaat ge ook geen hoge topsnelheid hebben.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenMet vermogen alleen komt ge er niet idd, das et voordeel aan die 1600tjes dat die serieus lange verhoudingen hebben. Maarja krijgt dag is uitgelegd aan mensen die het gewoon niet willen verstaan. Voor die mensen draait het alleen om de cijferkes.
Al hebt gij 2000000pk maar toch korte versnellingen gaat ge ook geen hoge topsnelheid hebben.
Ze gaan een 1700kg mercedes vergelijken met een 1200kg koekendooske.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenah, de matchbox helden
Comment
-
Ipv allemaal zonne grote mond te hebben, laten we eens afspreken ergens op een verlaten baan om alles eens te testen eh?
Alleja als jullie wel kunnen autorijden natuurlijk, want als jullie kinderachtig gedrag evenredig is aan jullie rijstijl vrees ik voor het ergste, en ik ben wel wat gewoon van klanten.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZie maar da u auto5-letters doa op de koffer niet gaan vliegen aan die snelheidlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenSorry, ik begin te denken dat ne A1 dat eigenlijk wel kan
https://www.youtube.com/watch?v=z2Wx7mCVtAo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenMet vermogen alleen komt ge er niet idd, das et voordeel aan die 1600tjes dat die serieus lange verhoudingen hebben. Maarja krijgt dag is uitgelegd aan mensen die het gewoon niet willen verstaan. Voor die mensen draait het alleen om de cijferkes.
Al hebt gij 2000000pk maar toch korte versnellingen gaat ge ook geen hoge topsnelheid hebben.
een veyron met 1200pk zou anders wel supersonische snelheden kunnen halen hoor als het je het zo simpel kan oplossen met langere verhoudingen. 5 korte en dan 1 of 2 lange en boem je hebt een wagen die super snel optrekt en de geluidsmuur kan doorbrekenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBMW X5 45e
Comment
Comment