Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is het vermogen (P) dat men nodig heeft in functie van de snelheid (v). http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_(physics)
    Voorbeeldje: Als je snelheid x2 gaat dan is het nodige vermogen daarvoor 2³ = x8 !

Comment

• Cijfers liegen niet: Motor: L4-benzine met turbo en compressor, 1390 cc, 185 pk (6200 opm), 250 (2000-4500 opm) Transmissie: FWD, 7Rd Prestaties: 227 km/u,....

Dit betreft een A1

Clio RS, 200PK, top 230 per uur.

Ecowagentjes hebben misschien langere versnellingen. Maar mocht het zo zijn dat je door langere versnellingen enorme snelheden kan halen, dan werd elke wagen met een overdrive uitgerust. Goed voor het verbruik en heel goed voor de cijfers. Ook zou de Megane RS zijn (recordhouder) rondetijd op de Nurburgring hierdoor nog kunnen verbeteren.

Mogelijks werd met de motor ook de snelheidsmeter getuned. Dat zou perfekt kunnen. Moet er eens op letten of je het verkeer achter je ophoudt als je 120 rijdt.

Comment

• en nog altijd blijven volhouden dat het niet kan, maar niet willen ingaan om eens samen te komen
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Blijkbaar kan ik er in real life wel wat tegenover zetten. Ga je echt persoonlijk mensen beginnen beledigen?
          Dikken, ik gun u dienen auto zulle Ma ge moet mij nu wel ne keer uwen job zeggen hahaha

Ik gun eigenlijk iedereen alles, jaloezie is me totaal vreemd. Behalve mijn vrouw, daar moeten ze afblijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Cijfers liegen niet: Motor: L4-benzine met turbo en compressor, 1390 cc, 185 pk (6200 opm), 250 (2000-4500 opm) Transmissie: FWD, 7Rd Prestaties: 227 km/u,....

Dit betreft een A1

Clio RS, 200PK, top 230 per uur.

Ecowagentjes hebben misschien langere versnellingen. Maar mocht het zo zijn dat je door langere versnellingen enorme snelheden kan halen, dan werd elke wagen met een overdrive uitgerust. Goed voor het verbruik en heel goed voor de cijfers. Ook zou de Megane RS zijn (recordhouder) rondetijd op de Nurburgring hierdoor nog kunnen verbeteren.

Mogelijks werd met de motor ook de snelheidsmeter getuned. Dat zou perfekt kunnen. Moet er eens op letten of je het verkeer achter je ophoudt als je 120 rijdt.

Ex recordhouder, Seat heeft hem op zijn doos gegeven op de originele banden.
            De renault is erover gegaan op aangepast schoeisel, ontworpen door Michelin.

In mijn ogen en in velen, is de Seat de de recordhouder.

Soit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              en nog altijd blijven volhouden dat het niet kan, maar niet willen ingaan om eens samen te komen
              Erg he, achter de pc zijn ze mondig.
              Nog thans bijten wij niet

Comment

Behalve mijn vrouw, daar moeten ze afblijven
                Dat zeg je nu pas... Tis nu ook te laat zu!

Comment

• D'r is ook weinig spannends aan om een ecomobiel te testen op prestaties. Misschien zou het beter zijn om een zo laag mogelijk verbruik neer te zetten en dit te posten. Dat zou indruk kunnen maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
                    Dat zeg je nu pas... Tis nu ook te laat zu!
                    Als ze er iets van bijgeleerd heeft kan ik ermee leven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Erg he, achter de pc zijn ze mondig.
                      Nog thans bijten wij niet
                      Denk je echt dat iedereen hier enkel vanachter de pc mondig is?
                      Het is niet omdat ik amper 65kg weeg dat ik met me laat sollen.

Comment

Als ze er iets van bijgeleerd heeft kan ik ermee leven

Comment

Denk je echt dat iedereen hier enkel vanachter de pc mondig is?
                          Het is niet omdat ik amper 65kg weeg dat ik met me laat sollen.
                          Hoo, ne smallen dikken?

Ge moet dat zien als een tijdverdrijf en ge moet er u niet kwaad in maken. We moeten aan ons strafblad denken

Comment

Hoo, ne smallen dikken?

Ge moet dat zien als een tijdverdrijf en ge moet er u niet kwaad in maken. We moeten aan ons strafblad denken
                            65 op teller hé

Comment

Da kan nie! Zot! Toch niet door een poloke ?!?
                              Ja das echt niet normaal hoe snel die Polo is
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik ben grappig, bedoel je.
                                Neenee u bent een grap..

Mss verstaat ge het dan wel

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Ge gaat toch niet beginnen he Met dat vermogen zou je dan onder de 7 sec aan 100 zitten, stage 3 dik onder de 6 sec.
                                Tuurlijk en gij weet het eh

Ja dikken, wij zijn van dat soort hahaha... Ons auto's gaan niet rap genoeg volgens het vermogen. D'een uwen ook niet zulle met uw 250 per uur och arme

As ge genen 1600 diesel hebt, bebde niks te koteren. Da zijn de rapste.
                                Leest nu uwe post is opnieuw en denkt is 2 keer na

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                255 op teller dikken! Als ik er de begrenzer zou af halen, zeker 300!

Ja dat soort volk met muesli dieseltjes hé.
                                U kent mij?

Hela hela... gij beweert dat zo ne 1600 diesel 256 gaat he. Met ne Megane RS lukt da niet. Clio RS ook niet. Clio V6... ook niet. Niet te rap denken dat ge iemand naar huis rijdt zulle.
                                Neenee ik beweer da ni.. Ik weet da

Neeje man, dat moet ge afleren om voor iedereen respect te hebben. Daar ben je fout in... Respect moet verdiend worden. Seffens krijgde nog respect voor de politiekers lol.
                                En gij bent verkoper van beroep?! Tis dan tezien dat Renault is..

Voor de rest heb ik niks meer te zeggen..

Comment

• Helemaal emo geworden. Dat krijg je van met vrouwenauto's te rijden.
                                  Voor de rest heb ik ook niets meer toe te voegen.

Comment

Helemaal emo geworden. Dat krijg je van met vrouwenauto's te rijden.
                                    Voor de rest heb ik ook niets meer toe te voegen.

Triestig, maar ja, BMW diesels met M pakjes zijn dan ook voor patsers he

Comment

Dat krijg je van met vrouwenauto's te rijden.
                                      .
                                      Da vindk ik wel een goei
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Triestig, maar ja, BMW diesels met M pakjes zijn dan ook voor patsers he

Chance dakkik nie aan die voorwaarden voldoe!
                                        BMW X5 45e

Comment

Chance dakkik nie aan die voorwaarden voldoe!
                                          Nog meer chance dat ik m'n diesel zonder m pakket heb weggedaan, stel u dat voor!

Comment

Working...
                                          X