Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vooral Hollanders zijn daar goed in. 80 waar je niet mag inhalen, 90+ waar je wel mag inhalen. Om grijs haar van te kweken.
Klopt, besparingen zeker
Polen en slovenen rijden ook meestal niet de snelheid en daar komt t slingeren tot op de pechstrook nog eens bij, lekker een dvd aan t zien of koffie aan t zetten.
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
- Filter nemen en in koffiezet steken
- Koffie in filter kappen
- Water in reservoir gieten
- Klep dicht doen
- Koffiekan onder de koffiezet steken
- Knop aanzetten
- En rijden
Gisteren rond 20u zie ik een zwarte Hyundai ix55 zonder lichten rijden. Ik rij ongeveer 80 km/u en zie die plots in de bocht voor mij. Levensgevaarlijk, het is donker en de weg is slecht verlicht. Ik rem af, bewaar afstand en maak even een gebaar met mijn pharen. Helpt niet, dus ik herhaal. Hyundai begint af te remmen, maar steekt nog steeds geen lichten aan. Omdat hij vertraagd en het toch niet wil begrijpen, phaar ik nog een laatste keer en haal hem in op een recht stuk. Diene boer schiet in actie en komt achter mij aan en begint int gat te rijden en ook te pharen!
Paar honderd meter verder zet ik mijn wagen op de oprit en komt hij als een dwaas langs me gereden. Helaas stopte hij niet, anders is goed zijn vet gegeven (beleefd natuurlijk). Ik probeer diene mens dus te helpen, maar hij wil het gewoon niet begrijpen en rijdt gewoon verder zonder grootlichten (alleen wat ledjes vooraan). Maar dan zijt gij de agressieve zot in de bmw die zit te pharen en inhaalt, zucht!
Snap zo'n mensen niet. Normaal is hun teller dan toch ook niet verlicht? Ale is bij mij toch zo, die is altijd verlicht zelf op drl en als het donker wordt dimt die tot die uiteindelijk niet meer brandt. Gaat pas aan als ge dan ook effectief u lichten opzet.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
in nl wordt wetgeving aangepast, alle auto's met drl moeten ook de achterlichten aan...om deze reden
Nou, nee. Auto's die vanaf 1 januari 2015 gemaakt worden, moeten ook achterlichten gaan voeren bij DRL. Maar op alles wat tussen 2011 en 2015 gemaakt is blijft DRL zonder achterlicht gewoon toegestaan.
Comment