Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    In een afgesloten konijnenpijp recent nog 160 gedaan
    Wauw! Jij bent een held!
    BMW X5 45e

Comment

• 160°?

ne U-turn is 180°

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        het lijkt echt of de taxidiensten betaald worden om 50 te rijden
        Verdiensten liggen al niet hoog, dus een (goede) chauffeur weet hoe geld te verdienen.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

In een afgesloten konijnenpijp recent nog 160 gedaan
          Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Wauw! Jij bent een held!
          Met een oranje golfbal mag hij dat...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
            160°?

ne U-turn is 180°
            Is tegen de muur gereden erna hé..
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Is tegen de muur gereden erna hé..

of hij bedoelde 360°?!
              in ieder geval, filmen is de boodschap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                Mijn 320d haalde 235 (officieel) met 164pk..

Nu is het wel zo dat een X5 met 260pk 'maar' 230 haalt en een 3 serie met hetzelfde vermogen moet elektronisch begrensd worden op 250 en zonder begrenzer haalt die 280...

Dus ja aërodynamica speelt een rol
                belangrijkste is toch de verhouding van boite in hoogste versnelling ?!

Comment

• een auto haalt niet zijn topsnelheid in zijn top toerental
                  als je in 4de tot 5000rpm kunt trekken, gaat ge dat in 5de of 6de niet meer kunnen. u koppelcurve zakt naarmate de toeren stijgen. op een bepaald moment verlies je teveel koppel waardoor je niet meer kunt blijven versnellen. die top kan iets verlegd worden als je bergaf hebt. sommige autos hebben dan genoeg vermogen of een betere aerodynamica waardoor ze boven de 250 kunnen geraken, en dan worden die begrensd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                    belangrijkste is toch de verhouding van boite in hoogste versnelling ?!
                    Dan hadden ze de veyron beter een langere verhouding gegeven ipv 200pk extra om een scheet rapper te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                      een auto haalt niet zijn topsnelheid in zijn top toerental
                      als je in 4de tot 5000rpm kunt trekken, gaat ge dat in 5de of 6de niet meer kunnen. u koppelcurve zakt naarmate de toeren stijgen. op een bepaald moment verlies je teveel koppel waardoor je niet meer kunt blijven versnellen. die top kan iets verlegd worden als je bergaf hebt. sommige autos hebben dan genoeg vermogen of een betere aerodynamica waardoor ze boven de 250 kunnen geraken, en dan worden die begrensd
                      zker van? Mijn 5 gaat in z'n hoogste versnelling ook tot de begrenser, stock.
                      de 911 ook dachtek ( reed iets te snel om er op letten)

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Dan hadden ze de veyron beter een langere verhouding gegeven ipv 200pk extra om een scheet rapper te rijden...
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                        Snap zo'n mensen niet. Normaal is hun teller dan toch ook niet verlicht? Ale is bij mij toch zo, die is altijd verlicht zelf op drl en als het donker wordt dimt die tot die uiteindelijk niet meer brandt. Gaat pas aan als ge dan ook effectief u lichten opzet.
                        Nuhuh... Meeste auto's met DRL's hebben bij dagrijverlichting een sterkere verlichting op het dashboard dan bij gewone dimlichten.

Comment

zker van? Mijn 5 gaat in z'n hoogste versnelling ook tot de begrenser, stock.

Mijnen Astra haalt enkel zijn top in 5de ipv 6de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Mijnen Astra haalt enkel zijn top in 5de ipv 6de
                            klopt omdat er te weinig vermogen beschikbaar is om in 6e te trekken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              het is niet OF/OF maar EN/EN

als je niet de PK's hebt om die snelheid te halen ...

maar steek in die 1200PK Veyron een boite met kortere verhoudingen en zijn top ligt ALTIJD lager

PS : voor mij is "top" geen punt, moet goed doortrekken ook aan 50 ... en dus niet enkel rechtdoor maar ook bochten, ...

Comment

• Ik dacht dat de politie geen boetes ging uitschrijven deze week maar onder het justitiepaleis waren ze weeral aan het flitsen en de politie in Gent zei me dat ze gewoon hun werk doen deze week en niet meedoen
                                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                current : BMW 330D F30

Comment

zker van?mijn 5 gaat in z'n hoogste versnelling ook tot de begrenser,stock.
                                  Dan had je met een langere bak een hogere top kunnen halen. Mijn capri Destijds met het scorpio motorblok liep bijna in alle versnellingen uit zijn toerenteller (7000rpm). Probleem opgelost door even Sierra 5bak test steken . 6000rpm in4de of 500rpm in 5de was beide 200km/h. Ik moest wat heen en weer schakelen om zijn top te halen

Comment

Nuhuh... Meeste auto's met DRL's hebben bij dagrijverlichting een sterkere verlichting op het dashboard dan bij gewone dimlichten.
                                    Klopt, maar als ik op drl nen tunnel binnen rij gaat mijn dashboard verliching compleet uit. Tid zo dat ik wil zeggen, dus met de mijne als ge in het donker enkel op drl rijdt is u dashboard ook niks verlicht.
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Is dat dan zonder lichtsensor? bij mij springen de lichten aan en tegelijk ook de dash verlichting. Na de tunnel gaat alles weer uit en is't weer gewoon drl.

Comment

• Ja idd zonder lichtsensor. Ondertussen wel al geretrofit maar origineel idd zonder.
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                          ... 6000rpm in4de of 500rpm in 5de was beide 200km/h. ...
                                          Wow wel een serieus verschil hé tussen die 4e en 5e versnelling
                                          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Working...
                                          X