Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Snap het voordeel van brandende achterlichten niet echt. Het contrast met de remlichten wordt dan kleiner. Dat ze dan vele beter een lichtsensor verplichten zodat bij duisternis of vallende duisternis iedereen met lichten rijdt en deze laten werken in combinatie met de regensensor zodat bij hevige regen de lichten ook branden... En dan enkel nog een mistsensor uitvinden zodat er bij mist daadwerkelijk met mistlichten gereden wordt en die zich uitschakelen als er geen mist is. Zal wellicht nog komen nu allerhande camera's en radars in gebruik raken.
Gisteren reed ik in St-Niklaas achter een matzwarte Nissan GT-R tot me opeens opviel dat hij een gepersonaliseerde nummerplaat had: 'Godzilla' hahaha.
De ergernis is dat ik niet de eigenaar was :p
Ik beschouw bestuurders van een BMW voertuig helemaal niet als agresieve bestuurders. Ik zie geen verschil met bestuurders van vergelijkbare voertuigen zoals Renault , Peugeot , Skoda , Mercedes....
Gisteren reed ik in St-Niklaas achter een matzwarte Nissan GT-R tot me opeens opviel dat hij een gepersonaliseerde nummerplaat had: 'Godzilla' hahaha.
Echt origineel is hij wel niet.
Moest ik rijk zijn en met een dikke bak rond rijden, dan zou m'n gepersonaliseerd kenteken LOADED zijn.
Leave a comment:
Guest replied
Ik beschouw bestuurders van een BMW voertuig helemaal niet als agresieve bestuurders. Ik zie geen verschil met bestuurders van vergelijkbare voertuigen zoals Renault , Peugeot , Skoda , Mercedes....
Vooaral die Renault rijders
Leave a comment:
Guest replied
Inderdaad, zijn eerder de tuinmannen die gevaarlijk uit de hoek komen.
Leave a comment:
Guest replied
Nou, nee. Auto's die vanaf 1 januari 2015 gemaakt worden, moeten ook achterlichten gaan voeren bij DRL. Maar op alles wat tussen 2011 en 2015 gemaakt is blijft DRL zonder achterlicht gewoon toegestaan.
Snap het voordeel van brandende achterlichten niet echt. Het contrast met de remlichten wordt dan kleiner. Dat ze dan vele beter een lichtsensor verplichten zodat bij duisternis of vallende duisternis iedereen met lichten rijdt en deze laten werken in combinatie met de regensensor zodat bij hevige regen de lichten ook branden... En dan enkel nog een mistsensor uitvinden zodat er bij mist daadwerkelijk met mistlichten gereden wordt en die zich uitschakelen als er geen mist is. Zal wellicht nog komen nu allerhande camera's en radars in gebruik raken.
Het was inderdaad niet in bebouwde kom maar op een drukke baan. Ik kan wel begrijpen dat het frustrerend is voor de chauffeurs om dan er niet tussen gelaten te worden, maar een paar seconden geduld mag wel.
Dan zwijg ik . Buiten de bebouwde kom moeten ze maar wachten
Leave a comment:
Guest replied
dat die bussen voorrang hebben, is voor mij geen probleem. Maar gelijktijdig de pinker opzetten en de straat oprijden, is wel wat teveel van het goede.
Leave a comment:
Guest replied
Het was inderdaad niet in bebouwde kom maar op een drukke baan. Ik kan wel begrijpen dat het frustrerend is voor de chauffeurs om dan er niet tussen gelaten te worden, maar een paar seconden geduld mag wel.
Leave a comment: