Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stef69
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
    Ik denk dat fcapri een nulleke vergeten is
    2000 km aan 500 toeren ?

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Snap het voordeel van brandende achterlichten niet echt. Het contrast met de remlichten wordt dan kleiner. Dat ze dan vele beter een lichtsensor verplichten zodat bij duisternis of vallende duisternis iedereen met lichten rijdt en deze laten werken in combinatie met de regensensor zodat bij hevige regen de lichten ook branden... En dan enkel nog een mistsensor uitvinden zodat er bij mist daadwerkelijk met mistlichten gereden wordt en die zich uitschakelen als er geen mist is. Zal wellicht nog komen nu allerhande camera's en radars in gebruik raken.
    Lijkt me inderdaad nog het beste.

Leave a comment:

• krikkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Inderdaad, zijn eerder de tuinmannen die gevaarlijk uit de hoek komen.
    busted

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Vooaral die Renault rijders
    Ikke? Ben zo ne braven mens. Zou best kunnen dat ik in aanmerking kom voor een heiligverklaring, maar zeker is't nog niet.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Origineel is hij niet
    Gojira is idd Godzilla in het Japans, nu ja, hoe origineel kan je uiteindelijk nog zijn natuurlijk, ik vond het wel passend...

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
    Gisteren reed ik in St-Niklaas achter een matzwarte Nissan GT-R tot me opeens opviel dat hij een gepersonaliseerde nummerplaat had: 'Godzilla' hahaha.
    De ergernis is dat ik niet de eigenaar was :p

Origineel is hij niet
    Bijgevoegde Bestanden

Leave a comment:

• kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
    Ik beschouw bestuurders van een BMW voertuig helemaal niet als agresieve bestuurders. Ik zie geen verschil met bestuurders van vergelijkbare voertuigen zoals Renault , Peugeot , Skoda , Mercedes....
    danku !

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
    Gisteren reed ik in St-Niklaas achter een matzwarte Nissan GT-R tot me opeens opviel dat hij een gepersonaliseerde nummerplaat had: 'Godzilla' hahaha.
    Echt origineel is hij wel niet.

Moest ik rijk zijn en met een dikke bak rond rijden, dan zou m'n gepersonaliseerd kenteken LOADED zijn.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
    Ik beschouw bestuurders van een BMW voertuig helemaal niet als agresieve bestuurders. Ik zie geen verschil met bestuurders van vergelijkbare voertuigen zoals Renault , Peugeot , Skoda , Mercedes....

Vooaral die Renault rijders

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Inderdaad, zijn eerder de tuinmannen die gevaarlijk uit de hoek komen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Is toch normaal, ik maak met mijn hand een revolver
    Da's nog niks... als ge dat in Rusland doet trekken ze ne echten blaffer hahaha. Was dat trouwens niet de grootste afzetmarkt van VIPdriver?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door jev Bekijk Berichten
    Nou, nee. Auto's die vanaf 1 januari 2015 gemaakt worden, moeten ook achterlichten gaan voeren bij DRL. Maar op alles wat tussen 2011 en 2015 gemaakt is blijft DRL zonder achterlicht gewoon toegestaan.
    Snap het voordeel van brandende achterlichten niet echt. Het contrast met de remlichten wordt dan kleiner. Dat ze dan vele beter een lichtsensor verplichten zodat bij duisternis of vallende duisternis iedereen met lichten rijdt en deze laten werken in combinatie met de regensensor zodat bij hevige regen de lichten ook branden... En dan enkel nog een mistsensor uitvinden zodat er bij mist daadwerkelijk met mistlichten gereden wordt en die zich uitschakelen als er geen mist is. Zal wellicht nog komen nu allerhande camera's en radars in gebruik raken.

Leave a comment:

• krikkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Pff, 't kan niet missen dat BMW rijders als agressief worden beschouwd
    Hoewel dat dit nog wel een level hoger is
    Is toch normaal, ik maak met mijn hand een revolver

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Hij wilt de reputatie van de BMW rijder hoog houden he

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Ben haar keihard blijven aankijken toen ik m'n voorrang nam, terwijl ik met m'n duim over m'n keel ging.

Was dat er een beetje over? Moet ik hulp zoeken?
    Pff, 't kan niet missen dat BMW rijders als agressief worden beschouwd
    Hoewel dat dit nog wel een level hoger is

Leave a comment:

• kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
    Het was inderdaad niet in bebouwde kom maar op een drukke baan. Ik kan wel begrijpen dat het frustrerend is voor de chauffeurs om dan er niet tussen gelaten te worden, maar een paar seconden geduld mag wel.
    Dan zwijg ik . Buiten de bebouwde kom moeten ze maar wachten

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    dat die bussen voorrang hebben, is voor mij geen probleem. Maar gelijktijdig de pinker opzetten en de straat oprijden, is wel wat teveel van het goede.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Het was inderdaad niet in bebouwde kom maar op een drukke baan. Ik kan wel begrijpen dat het frustrerend is voor de chauffeurs om dan er niet tussen gelaten te worden, maar een paar seconden geduld mag wel.

Leave a comment:

Working...
X