Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geflitst, aanvechtbaar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• geflitst, aanvechtbaar?

g'avond, ik ben vorige week geflitst te belsele richting sintniklaas op de ring.

het flitsvoertuig stond (tegen de rijinrichting) geparkeerd aan de overkant van de straat. is dit aanvechtbaar of niet? (voor meer verduidelijking, zie afbeelding op url) ik kan niet goed tekenen met paint trouwens.

Toegelaten, dus betalen.

Comment

Kzou geen moeite doen en gewoon betalen.

Comment

Jij een boete voor de snelheid en zij voor fout parkeren.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Artikel 59.12. Als hun opdracht het rechtvaardigd, is de verkeerswetgeving voor politieagenten niet van tel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Artikel 59.12. Als hun opdracht het rechtvaardigd, is de verkeerswetgeving voor politieagenten niet van tel.
            Belangrijke opdracht seg!

Comment

Paar maand geleden hetzelfde meegemaakt en ook de vraag gesteld. Uiteindelijk maar braafjes betaald...

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Staat dat in het wetboek ook met een dt-fout ?
                1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                1984 BMW E28 520i
                2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cyanidebomb Bekijk Berichten
                  g'avond, ik ben vorige week geflitst te belsele richting sintniklaas op de ring.

het flitsvoertuig stond (tegen de rijinrichting) geparkeerd aan de overkant van de straat. is dit aanvechtbaar of niet? (voor meer verduidelijking, zie afbeelding op url) ik kan niet goed tekenen met paint trouwens.
                  http://i42.tinypic.com/6zalio.png
                  Ik herinner mij een zaak van enige tijd geleden waarbij een agent werd vrijgesproken van een snelheidsovertreding omdat het flitstoestel tegen de vangrail stond (http://www.standaard.be/cnt/DMF20121114_00368361). De achterliggende gedachte was dat een flitstoestel werkt volgens het doppler-effect en dat een vangrail de waarneming kan verstoren.

Als de wagens werkelijk zo dicht op het flitstoestel stonden als blijkt uit je tekening, geldt hetzelfde verweer misschien voor jou.

Comment

Als je te vlug reed, en je bent geflitst... betalen.
                    En anders gewoon niet te vlug rijden.

Comment

Of de politie moet gewoon zorgen dat alles volgens de regeltjes is gebeurd. Procedurefouten zijn er ook om de onschuldigen te beschermen, ongeacht of je schuldig bent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                        Of de politie moet gewoon zorgen dat alles volgens de regeltjes is gebeurd. Procedurefouten zijn er ook om de onschuldigen te beschermen, ongeacht of je schuldig bent.
                        neen, zoals hierboven vermeld, om te flitsen, ... mogen ze ongeveer alles doen
                        waar we vroeger woonden parkeerden ze zelfs op voetpad, verhoogde berm (binnen BK) om te flitsen
                        en heb er hen toen ooit eens over aangesproken

soms parkeren ze zelfs op een privé-oprit, kijk eens op flitsservice.be, vb genoeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                          neen, zoals hierboven vermeld, om te flitsen, ... mogen ze ongeveer alles doen
                          waar we vroeger woonden parkeerden ze zelfs op voetpad, verhoogde berm (binnen BK) om te flitsen
                          en heb er hen toen ooit eens over aangesproken

soms parkeren ze zelfs op een privé-oprit, kijk eens op flitsservice.be, vb genoeg
                          Ik vermoed, en hoop, dat ze eerst toestemming vragen voor ze flitsen op een privé-oprit? Ik zou het alvast niet fijn vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                            Ik vermoed, en hoop, dat ze eerst toestemming vragen voor ze flitsen op een privé-oprit? Ik zou het alvast niet fijn vinden.
                            meestal niet, ik ook niet

Comment

Working...
                            X