Wou een vierkante/rechthoekige nummerplaat vragen bij de DIV. Vermits ik niet zo veel plaats heb op mijn oldtimer en zo geen grote schotel achteraan wou die vooral mijn auto zou ontsieren vroeg ik het kleinere vierkante model. De vriendelijke dame van de DIV zegde mij dat dit niet kon tenzij ik een aparte stempel van de technische keuring zou hebben. Het zal voor een volgende keuring zijn.
Toch wel veel bureaucratie en bovendien kan men de oldtimer niet rechtstreeks via de verzekeringsonderneming inschrijven en een gewone auto ook niet bij herinschrijving.
Met de nieuwe wetgeving is het er voor de consument niet eenvoudiger op geworden en bovendien kost het nog meer en krijgt men de nummerplaat zelfs niet meer direct mee
Toch wel veel bureaucratie en bovendien kan men de oldtimer niet rechtstreeks via de verzekeringsonderneming inschrijven en een gewone auto ook niet bij herinschrijving.
Met de nieuwe wetgeving is het er voor de consument niet eenvoudiger op geworden en bovendien kost het nog meer en krijgt men de nummerplaat zelfs niet meer direct mee
Comment