Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tot 7 controles op 60km snelweg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tot 7 controles op 60km snelweg

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

en het is em niet om het geld te doen hoor, yeah right.

Ben ik blij dat ik geen autostrade doe

Comment

We zullen wel zien hoe lang ze dit gaan volhouden, ze hebben nu al mensen te kort. Ik maak me er niet te druk over in elk geval...
      2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Da's ook al waar. En in het artikel zeggen ze om zo ook de Coyote gebruikers te kunnen pakken, maar denk dat zoiets vrij snel zal doorgegeven worden.

Comment

Welk recht hebben wij er tot klagen over? Iedereen weet wat de snelheidslimiet is, als ge er boven gaat is het op eigen risico, het is niet dat ge een pistool tegen u hoofd krijgt om sneller te rijden. Ik rij ook soms te hard, maar ik ga niet klagen als ik een boete krijg of geflitst wordt. Risico's van het 'vak'.

Leuk is anders maarja, 'binnenkort' is het misschien zelf over heel de snelweg trajectcontrole wie weet?
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Zeer slim om vooral daar te gaan flitsen waar het minste ongevallen gebeuren nl. de autosnelweg. Werk eens een valabel verkeersveiligheidsplan uit ipv deze nonsens.

Comment

Dat laatste zinneke
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

Ohja, daar maak ik mij niet druk over. Gewestwegen genoeg waar ze niet staan te flitsen.
                En hoe lang gaan ze dat volhouden.

PS als je over zo'n lange afstand geflitst wordt, kun je dan niet aanhalen dat je maar 1 overtreding gedaan hebt.
                Je bent zogezegd maar 1 keer over de snelheidsgrens gegaan en hebt dan altijd die snelheid aangehouden. Voor 1 overtreding kun je toch niet meermaals gestraft worden. Of gaat dat hier niet opgaan.
                2012 Renault Megane RS

Comment

Denk dat je wel 7 x een mooie boete in je bus zal krijgen. 'T zijn momentopnames hé. Bij ons in Dendermonde durven ze zich soms 200 meter voor een vaste flitspaal zetten. Als de mobiele je flitst, en 200 meter verder ook de vaste, zal je er wel mooi 2 in de bus krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                    Welk recht hebben wij er tot klagen over? Iedereen weet wat de snelheidslimiet is, als ge er boven gaat is het op eigen risico, het is niet dat ge een pistool tegen u hoofd krijgt om sneller te rijden. Ik rij ook soms te hard, maar ik ga niet klagen als ik een boete krijg of geflitst wordt. Risico's van het 'vak'.

Leuk is anders maarja, 'binnenkort' is het misschien zelf over heel de snelweg trajectcontrole wie weet?
                    klopt.
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                      PS als je over zo'n lange afstand geflitst wordt, kun je dan niet aanhalen dat je maar 1 overtreding gedaan hebt.
                      Je bent zogezegd maar 1 keer over de snelheidsgrens gegaan en hebt dan altijd die snelheid aangehouden. Voor 1 overtreding kun je toch niet meermaals gestraft worden. Of gaat dat hier niet opgaan.
                      Nope op deze manier zamenvoegen lukt niet.
                      Ik kreeg wel 2 boetes op 1 overschrijvingsformulier voor dezelfde dag in hetzelfde arrondissement, dat lukt hen wel om ze in deze richting samen te voegen ;-).

Comment

Dat ze dan als het hen toch om de verkeersveiligheid te doen is
                        eerst de rijbewijsopleiding eens herbekijken ...
                        Of voor sommige chauffeurs het examen opnieuw laten doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Zeer slim om vooral daar te gaan flitsen waar het minste ongevallen gebeuren nl. de autosnelweg.
                          Daaraan alleen al zie je heel duidelijk dat het hen enkel om het geld te doen is. En dat verkeersveiligheid er geene zak mee te maken heeft.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

heb je toch alleen zelf in de voet

Comment

Lange leve cruisecontrol op 120 -> krant lezen, sms'je versturen, ontbijt opeten....

Dat ze eens eerlijk beginnen zijn en de cijfers op tafel gooien. De meeste dodelijke ongevallen zijn lokaal en als het er al zijn op de autostrade heeft het in 85% van de gevallen met een vrachtwagen (En nee, ze zijn niet allemaal gelijk) te maken. Maar hey, snelheidscontroles zijn simpeler dan controles op al die andere dingen

Heb er niks op tegen dat er controles zijn, maar dan moet het gegrond zijn. 7 op 100km is gewoon surrealistich. Dat ze van die 7 controles 2 maken, eentje op snelheid en eentje voor vrachtwagens (Gewicht, Rij en rusttijden).

Just my 2 cents

Comment

+1 Namaz

Comment

vorige week in de pers : ongeveer 50% gebruikt geen richtingsaanwijzers, waarom daar niet meer op controleren?

Comment

Kost teveel manuren.

Comment

namaz, mensen die op snelweg te snel rijden, doen dat ook op rest van de wegen ook en verliezen daar ook controle over het stuur

Comment

... en in 85% van de gevallen zit er idd een vrachtwagen tss, wil ni zeggen dat trucker ongeval heeft uitgelokt

Comment

Working...
                                        X