Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tot 7 controles op 60km snelweg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
    vorige week in de pers : ongeveer 50% gebruikt geen richtingsaanwijzers, waarom daar niet meer op controleren?
    lijkt alsof mensen in be geen regelementen willen respecteren, wat verwacht ja dan van inwijkelingen

Comment

wat verwacht ja dan van inwijkelingen
      .
      Sommigen denken nog rond te rijden in het oerwoud of in de Sahara.
      Polo 6n 1.4

Comment

vorige week in de pers : ongeveer 50% gebruikt geen richtingsaanwijzers, waarom daar niet meer op controleren?
        Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Kost teveel manuren.
        Op Stubru hadden die vraag gesteld aan iemand van de politie en dat was dan nog effectief zijn antwoord...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Kost teveel manuren.
          dus veiligheid is geen prioriteit? enkel inkomsten/uren ???

Comment

Zo'n hardwerkende/rijdende Vlaming, die kunt ge veel gemakkellijk het vel van het lijf stropen met heel weinig moeite. Probeert dat maar eens bij buitenlandse chauffeurs, het hoeven zelfs geen vrachtwagens te zijn, ne vervelende hollander wordt hier al gerust gelaten uit vrees voor de papierwinkel !

Comment

Dat weet je toch al lang?
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Yep.

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                Zo'n hardwerkende/rijdende Vlaming, die kunt ge veel gemakkellijk het vel van het lijf stropen met heel weinig moeite. Probeert dat maar eens bij buitenlandse chauffeurs, het hoeven zelfs geen vrachtwagens te zijn, ne vervelende hollander wordt hier al gerust gelaten uit vrees voor de papierwinkel !
                Nederlanders moeten alleen hun boete betalen als ze direct staande worden gehouden, zoniet wordt er geen gevolg aan gegeven. Pas vanaf 2014 is er een gegevensoverdracht van NL naar BE. Van BE naar NL natuurlijk allang in voege.

Comment

als 't 'm echt om veiligheid en minder dodelijke slachtoffers te doen was dan zou de regering beter algemene invoering van snelheidsbegrenzers opleggen.
                  Maar neen... de dure investeringen van de traject-controle-systemen brengen na een paar maand niet genoeg geld meer op (want iedereen weet 't u wel al dat op die stukken traject-controles zijn), dus nu moeten ze ervoor en erna extra flits-smurfen inzetten om er nog iets aan te verdienen.

Comment

Die duren systemen verdienen zich wel terug op een paar maand, uw argumenten houden geen steek.
                    En ge weet zelf heel goed dat snelheidsbegrenzers niet geaccepteerd zouden worden en/of gewoonweg niet haalbaar is.

Comment

ik schreef dan ook bewust niet dat de dure systemen nog niet terugverdiend zouden zijn en er zit zelfs geen argument in mijn post, dat is 't 'm net.

Snelheidsbegrenzers zijn wel haalbaar en of het nu te accepteren is of niet ... dat zal de regering amper worst wezen.

Comment

merkel stelt veto om zoiets europees in te voeren

Comment

GODZIJDANK.

Comment

U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Als ze ooit snelheidsbegrenzers invoeren, heeft zowat iedereen die toch sneller wil dat ding omzeild binnen het uur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                merkel stelt veto om zoiets europees in te voeren
                                En waaron zijn dan net de Duitse wagens beperkt.... weliswaar op 250km/u maar toch
                                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                  Als ze ooit snelheidsbegrenzers invoeren, heeft zowat iedereen die toch sneller wil dat ding omzeild binnen het uur.
                                  Levenslang rijverbod of eventueel een gevangenisstraf; poging tot moord. ;-) Binnenkort kopen we met zen allen een 125cc auto, omdat de anderen niet betaalbaar meer zijn. En die zullen niet harder dan 120km/h gaan en 130km/h bergaf. De maximum haalbare snelheid wordt nu reeds bepaald, door je budget dat je uitgeeft aan een auto... Mij gaan ze niet flitsen aan 250km/h.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                    Levenslang rijverbod of eventueel een gevangenisstraf; poging tot moord. ;-) Binnenkort kopen we met zen allen een 125cc auto, omdat de anderen niet betaalbaar meer zijn. En die zullen niet harder dan 120km/h gaan en 130km/h bergaf. De maximum haalbare snelheid wordt nu reeds bepaald, door je budget dat je uitgeeft aan een auto... Mij gaan ze niet flitsen aan 250km/h.
                                    Poging tot moord precies.
                                    Dat onding zou er bij mij binnen de 10 minuten af liggen. Als dat volgens hetzelfde systeem werkt als vrachtwagenbegrenzers, hou ik zelfs nog 9 minuten over. Het is mijn privé-eigendom, er bestaan al genoeg regeltjes over hoe ik het dien te gebruiken als ik het op openbare plaatsen doe en technische restricties opleggen gaat me te ver.
                                    Van hogerhand wordt er al teveel gemoeid en te veel regeltjes opgelegd (niet alleen qua mobiliteit), meestal nog eens door onbekwame bureaucraten die enkel een schaarse groep blinde volgelingen hebben.
                                    Last edited by |) ][ |V| ][; 10/06/2013, 23:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Poging tot moord precies.
                                      Dat onding zou er bij mij binnen de 10 minuten af liggen. Als dat volgens hetzelfde systeem werkt als vrachtwagenbegrenzers, hou ik zelfs nog 9 minuten over. Het is mijn privé-eigendom, er bestaan al genoeg regeltjes over hoe ik het dien te gebruiken als ik het op openbare plaatsen doe en technische restricties opleggen gaat me te ver.
                                      Van hogerhand wordt er al teveel gemoeid en te veel regeltjes opgelegd (niet alleen qua mobiliteit), meestal nog eens door onbekwame bureaucraten die enkel een schaarse groep blinde volgelingen hebben.
                                      Als je met je privé-eigendom op openbaar domein komt, heb je je te houden aan de regels die je door de maatschappij worden opgelegd. Er is een democratisch forum om die regels te beïnvloeden als je het er niet mee eens bent. Als je dan toch de regels wilt overtreden, dan moet je maar op de blaren zitten wanneer je gepakt wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                        Als je met je privé-eigendom op openbaar domein komt, heb je je te houden aan de regels die je door de maatschappij worden opgelegd. Er is een democratisch forum om die regels te beïnvloeden als je het er niet mee eens bent. Als je dan toch de regels wilt overtreden, dan moet je maar op de blaren zitten wanneer je gepakt wordt.
                                        Ik zeg toch nergens dat ik de consequenties niet zou dragen? Zelfde als geflitst worden, ik vind veel van hun locaties en tijdstippen belachelijk, maar ga wel betalen als ik er aan hang.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                          En waaron zijn dan net de Duitse wagens beperkt.... weliswaar op 250km/u maar toch
                                          mits wat extra dineros aan de constructeurs knijpt angela wel een oogje toe

Comment

Working...
                                          X