Oorspronkelijk geplaatst door Stef69
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tot 7 controles op 60km snelweg
Collapse
X
-
wat verwacht ja dan van inwijkelingen
Sommigen denken nog rond te rijden in het oerwoud of in de Sahara.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenvorige week in de pers : ongeveer 50% gebruikt geen richtingsaanwijzers, waarom daar niet meer op controleren?Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKost teveel manuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKost teveel manuren.
Comment
-
Zo'n hardwerkende/rijdende Vlaming, die kunt ge veel gemakkellijk het vel van het lijf stropen met heel weinig moeite. Probeert dat maar eens bij buitenlandse chauffeurs, het hoeven zelfs geen vrachtwagens te zijn, ne vervelende hollander wordt hier al gerust gelaten uit vrees voor de papierwinkel !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendus veiligheid is geen prioriteit? enkel inkomsten/uren ???Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtendus veiligheid is geen prioriteit? enkel inkomsten/uren ???
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenZo'n hardwerkende/rijdende Vlaming, die kunt ge veel gemakkellijk het vel van het lijf stropen met heel weinig moeite. Probeert dat maar eens bij buitenlandse chauffeurs, het hoeven zelfs geen vrachtwagens te zijn, ne vervelende hollander wordt hier al gerust gelaten uit vrees voor de papierwinkel !
Comment
-
als 't 'm echt om veiligheid en minder dodelijke slachtoffers te doen was dan zou de regering beter algemene invoering van snelheidsbegrenzers opleggen.
Maar neen... de dure investeringen van de traject-controle-systemen brengen na een paar maand niet genoeg geld meer op (want iedereen weet 't u wel al dat op die stukken traject-controles zijn), dus nu moeten ze ervoor en erna extra flits-smurfen inzetten om er nog iets aan te verdienen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmerkel stelt veto om zoiets europees in te voerenHier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAls ze ooit snelheidsbegrenzers invoeren, heeft zowat iedereen die toch sneller wil dat ding omzeild binnen het uur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenLevenslang rijverbod of eventueel een gevangenisstraf; poging tot moord. ;-) Binnenkort kopen we met zen allen een 125cc auto, omdat de anderen niet betaalbaar meer zijn. En die zullen niet harder dan 120km/h gaan en 130km/h bergaf. De maximum haalbare snelheid wordt nu reeds bepaald, door je budget dat je uitgeeft aan een auto... Mij gaan ze niet flitsen aan 250km/h.
Dat onding zou er bij mij binnen de 10 minuten af liggen. Als dat volgens hetzelfde systeem werkt als vrachtwagenbegrenzers, hou ik zelfs nog 9 minuten over. Het is mijn privé-eigendom, er bestaan al genoeg regeltjes over hoe ik het dien te gebruiken als ik het op openbare plaatsen doe en technische restricties opleggen gaat me te ver.
Van hogerhand wordt er al teveel gemoeid en te veel regeltjes opgelegd (niet alleen qua mobiliteit), meestal nog eens door onbekwame bureaucraten die enkel een schaarse groep blinde volgelingen hebben.Last edited by |) ][ |V| ][; 10/06/2013, 23:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenPoging tot moord precies.
Dat onding zou er bij mij binnen de 10 minuten af liggen. Als dat volgens hetzelfde systeem werkt als vrachtwagenbegrenzers, hou ik zelfs nog 9 minuten over. Het is mijn privé-eigendom, er bestaan al genoeg regeltjes over hoe ik het dien te gebruiken als ik het op openbare plaatsen doe en technische restricties opleggen gaat me te ver.
Van hogerhand wordt er al teveel gemoeid en te veel regeltjes opgelegd (niet alleen qua mobiliteit), meestal nog eens door onbekwame bureaucraten die enkel een schaarse groep blinde volgelingen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenAls je met je privé-eigendom op openbaar domein komt, heb je je te houden aan de regels die je door de maatschappij worden opgelegd. Er is een democratisch forum om die regels te beïnvloeden als je het er niet mee eens bent. Als je dan toch de regels wilt overtreden, dan moet je maar op de blaren zitten wanneer je gepakt wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenEn waaron zijn dan net de Duitse wagens beperkt.... weliswaar op 250km/u maar toch
Comment
Comment