Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeergarage - staanplaats - afmetingen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
    En waarom zou dat in zijn voordeel zijn? Dat zegt enkel dat jij niet zomaar iets mag veranderen, niet dat hij dat wel mag.

verder, er bestaat ook iets als een mondeling contract.
    als je kan aantonen dat je in het verleden herhaaldelijk betaald hebt en je kan aantonen dat de situatie veranderd is, is dat vaak al genoeg. Ongeacht wat er wel of niet op papier staat.
    Idd. Eigenlijk betaal ik voor een stuk grond zeg maar, die ik maandelijks huur. Als die grond, zonder de huurder (ik dus) zijn toestemming veranderd, kan ik terug vallen op artikel 1723.

Anderzijds zou ik kunnen vragen om de huurprijs te reduceren t.o.v. de afmetingen die zijn aangepast, zoals je zei.

Als ik zou moeten kiezen, dan kies ik (in deze toestand) voor de 1ste optie. Niet dat ik de 2de niet apprecieer, want die is zeker ten gronde. Maar ik wil het niet op mijn geweten hebben, (als ik dan akkoord ga met prijsverlaging) als ik eens met de nacht van het werk kom en schaar tegen die naast mij... dan zit ik in de problemen door iemand anders zijn aanpassing. Het risico is veel te groot.

Comment

Working...
    X