Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIV Oostende

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DIV Oostende

Hallo,

Morgen ben (was) ik van plan mijn ingevoerde auto in te schrijven.

Blijkbaar moet er een douane aanwezig zijn.. Aangezien ik net lees dat deze er de dinsdag niet zijn, is er een andere oplossing mogelijk?

Aangezien dit mijn laatste vrije dag is tot 20 juli ben ik wel redelijk gefrustreerd.. ( Mijn verzekeraar is op verlof...)

Neen. Opsturen kan theoretisch gezien ook, maar dat KAN tot vijf weken duren.

Sent from my iPad using Tapatalk
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Nee, je kan enkel langsgaan als de douane aanwezig is.. En hou er rekening mee dat je best vroeg gaat..

Anders kan je het laten opsturen maar dat kan enorm lang duren..

Comment

Allez,

Daar gaan we weer

Man man al die problemen, eerst gelijkvormigheid dan keuring en nu dit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
          Nee, je kan enkel langsgaan als de douane aanwezig is.. En hou er rekening mee dat je best vroeg gaat..

Anders kan je het laten opsturen maar dat kan enorm lang duren..
          Nog in Oostende geweest de laatste tijd? Laatst nog gesproken met iemand die een moto was gaan inschrijven. Die was ook vroeg gegaan (7u30) en er was reeds 1 wachtende voor hem, tegen 8u30 (de opening van het kantoor) stond er 10 man, dus wachttijden in Oostende vallen tegenwoordig best mee hoor.

@ TS is er geen mogelijkheid om iemand een volmacht te geven die dan in uw plaats kan gaan. (Vak X10 dacht ik kan hiervoor gebruikt worden).
          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Ik stuurde mijn papieren op naar div om ingevoerde wagen in te schrijven. Woensdag opgestuurd, dinsdag nadien had ik nummerplaat. Men had me ook verwittigd dat het lang kon duren, maar blijkbaar is de achterstand weggewerkt.

Comment

Net terug!

Het is in orde, donderdag mijn platen, blijkbaar was er toch iemand aanwezig van de douane.

Comment

Des te beter ! Nieuw voertuig niet vergeten voor te stellen 😉

Comment

Wat versta je onder nieuw?:p

Comment

Ziet er toch bijna nieuw uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                      Nog in Oostende geweest de laatste tijd? Laatst nog gesproken met iemand die een moto was gaan inschrijven. Die was ook vroeg gegaan (7u30) en er was reeds 1 wachtende voor hem, tegen 8u30 (de opening van het kantoor) stond er 10 man, dus wachttijden in Oostende vallen tegenwoordig best mee hoor.

@ TS is er geen mogelijkheid om iemand een volmacht te geven die dan in uw plaats kan gaan. (Vak X10 dacht ik kan hiervoor gebruikt worden).
                      Nee, waar ik van spreek is van vorig jaar. Dat was dan om 7u30 toekomen om 20 man voor u te hebben..

Comment

Kwas er rond 10.30, wat een drukte in Oostende zeg.. Wat er nu leuk is aan de zee snap ik nog altijd niet.

Er stond amper 5 man voor.

Comment

Working...
                        X