Heeft er iemand een idee hoe dit werkt ? (en dan niet : van punt A naar punt B, gedeeld door Tijd = snelheid)
toen ze de trajectcontrole op het viaduct in Gent plaatsten, diende er achteraf nog verschillende calibraties en 'finetuning' te gebeuren omdat er bij veel gemeten voertuigen niet de juiste snelheid gemeten werd.
EN hier gaat het dus om 2 vaste meettoestellen, met exacte meetingen op de buitenkant vd 3 rijbanen richting Antwerpen, en omgekeerd richting Gent, alsook automatische calculatie van wagens die van rijbaan veranderen etc etc..
Worden er dan bij die mobiele trajectcontroles vooraf afmetingen vastgelegd door een erkende landmeter, en gaan ze dan bijgevolg die mobiele controles telkens (moeten) uitvoeren op de vooraf gemeten plaatsen ? Of komt er telkens een landmeter mee die eerst de afstanden tussen punt A en B bepaald..?
of rijdt ome agent mss met een auto met gecalibreerde kilometerteller een traject, en zegt dan hoeveel de afstand bedraagt...
vragen, vragen...
toen ze de trajectcontrole op het viaduct in Gent plaatsten, diende er achteraf nog verschillende calibraties en 'finetuning' te gebeuren omdat er bij veel gemeten voertuigen niet de juiste snelheid gemeten werd.
EN hier gaat het dus om 2 vaste meettoestellen, met exacte meetingen op de buitenkant vd 3 rijbanen richting Antwerpen, en omgekeerd richting Gent, alsook automatische calculatie van wagens die van rijbaan veranderen etc etc..
Worden er dan bij die mobiele trajectcontroles vooraf afmetingen vastgelegd door een erkende landmeter, en gaan ze dan bijgevolg die mobiele controles telkens (moeten) uitvoeren op de vooraf gemeten plaatsen ? Of komt er telkens een landmeter mee die eerst de afstanden tussen punt A en B bepaald..?
of rijdt ome agent mss met een auto met gecalibreerde kilometerteller een traject, en zegt dan hoeveel de afstand bedraagt...
vragen, vragen...
Comment