Hallo,Ik vond niks via de zoek functie dus ik vraag het maar zo. Naar het schijnt wordt de biv en wegenbelasting deels berekenend aan de hand van de co2 uit stoot. Maar voor mijn auto is dat niet bekend. En volgens een maat pakken ze dan het hoogste (297 g). De audi is van 30/06/1990 heeft 100kw, 12 fiscale pk. dus zou dit in totaal op een dikke 1500euro zitten in totaal. Klopt dit of niet? mijne moet nog gehomologeerd worden, meten ze dat bij de mijne dan wel of niet? Want zijne was een Belgische auto. ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd. Roy ( kon geen spaties zetten, macheert niemer op dit forum bij mij...)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Biv en wegenbelasting
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wauwdi Bekijk Berichtenkon geen spaties zetten, macheert niemer op dit forum bij mij...
.........ik ook
Of je moet via "google crome" je blad openen maar ik vind die pagina-indeling op niks trekken.
Comment
-
Of gewoon Firefox gebruiken.
WTF @ die BIV... Vroeger was idd alles beter (€65 BIV vanaf 15j).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Die biv is er idd los over :S Ze willen echt een auto gewoon onbetaalbaar maken, of toch elke iet wat leuke auto. Ze willen iedereen in een prius krijgen denk ik...
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Straf eigenlijk.
Ik keek deze week voor de BIV van een wagen met hetzelfde bouwjaar. 12 fiscale pk's, 97 kW maar een iets lagere uitstoot.
BIV was minder dan de helft..De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenDruk op F12 en vink IE9 aan ipv de "standaard" IE10 en je kan terug normaal typen.........of via de link , je ziet daar precies een gescheurd papiertje , klik hier op en je kan het ook veranderen................je moet dit ALTIJD doen btw als je je aanmeldt
.........ik ook
Of je moet via "google crome" je blad openen maar ik vind die pagina-indeling op niks trekken.
Toch iets raar, ik heb ook IE10 en toch heb ik daar totaal geen probleem mee, bij mij werkt alles gewoon zoals het moet werken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenStraf eigenlijk.
Ik keek deze week voor de BIV van een wagen met hetzelfde bouwjaar. 12 fiscale pk's, 97 kW maar een iets lagere uitstoot.
BIV was minder dan de helft..
Comment
-
BIV is voor nieuwe en jonge 2dehands wagens aanmerkelijk goedkoper geworden in Vlaanderen. Oudere wagens met een slechte eurovervuilingsnorm zijn daarentegen veel duurder geworden en genieten niet meer van de leeftijdskorting. Toch niet als ze nog geen 25j oud zijn. Kort samengevat, nieuwe wagens en oldtimers zijn beter af dan alles wat daar tussen zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVoor deze wagen:
BIV: 1006 euro
Taks: 493 euro.
Zuur, als je het mij vraagt1986 Audi 90 2.2
1990 Audi 90 2.3 USA
1990 Audi coupé 2.3
1991 Audi 90 2.0
2002 Audi A4 1.9 TDI
Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBIV erg??? LOL
BMW 330d F30 (258pk): vroeger 5000 euro, nu
445 euro
LOLOL. Dank u wel groene jongens!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wauwdi Bekijk BerichtenOke ik ben ge f*cked , maar nog blijft hij! Verkopen krijg ik niet over mijn hart!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZwijg me erover. Ik heb in 2011 zowel mijn R26.R als mijn 530d ingeschreven. Ik heb goed 9k euro aan BIV betaald, terwijl dat een half jaar later nog maar 900 euro zou geweest zijn. Bittere pil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZwijg me erover. Ik heb in 2011 zowel mijn R26.R als mijn 530d ingeschreven. Ik heb goed 9k euro aan BIV betaald, terwijl dat een half jaar later nog maar 900 euro zou geweest zijn. Bittere pil...
Comment
-
Nja auto's tot 1997 die geen bekende co2 uitstoot hebben hebben dikke pech! Ook voor een vw polo van 91 ga je 1000euro betalen.
Stom apenland hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenPijnlijk idd!
En ik dacht dat die hervorming onmiddellijk meer snelle wagens op de baan zou brengen, maar dat valt precies toch maar tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenNja auto's tot 1997 die geen bekende co2 uitstoot hebben hebben dikke pech! Ook voor een vw polo van 91 ga je 1000euro betalen.
Stom apenland hier.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment