Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biv en rijtax BMW e46 330d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Biv en rijtax BMW e46 330d

Ik zou me graag een BMW e46 330d aanschaffen uit duitsland

maar nu vraag ik me af wat me dat aan biv en rijtax gaat kosten...
    ik voerde de gegevens in op belastings site maar kan toch niet...

dus 330d eerst ingeschreven in 15/01/2005

weet iemands te zeggen hoeveel me dat aan biv en rijtax gaat kosten...

770 tax
    biv 442
    Ik zou voor de E9X gaan. Krachtigere motor met veel chip potentieel en E46 begint wat oud te worden maar blijft sexy.

Comment

Als dat klopt valt dat super goed mee!! Ik had er schrik voor
      ja ik weet het, maar heb een zwak voor de e46
      ik vind de e91 nog te duur met die motors

thx he man ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        770 tax
        biv 442
        Ik zou voor de E9X gaan. Krachtigere motor met veel chip potentieel en E46 begint wat oud te worden maar blijft sexy.

Ahja nog vraagje is dit de 150kw (204pk) versie dat je berekend hebt, en waar doe je dit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daviej Bekijk Berichten
          Ahja nog vraagje is dit de 150kw (204pk) versie dat je berekend hebt, en waar doe je dit
          Jip 204pk versie de 184 zou ik niet nemen wegens te fel verouderd . De 204pk vesie heeft een vrij lage co voor een wagen van toen maar was in die tijd een staaltje techniek een fantastisch betrouwbaar blok .

Last edited by ; 03/08/2013, 03:52.

Comment

Jip 204pk versie de 184 zou ik niet nemen wegens te fel verouderd . De 204pk vesie heeft een vrij lage co voor een wagen van toen maar was in die tijd een staaltje techniek een fantastisch betrouwbaar blok .

https://belastingen.fenb.be/vfp-port...ng.html#/q/top
            Idd dan zou ik me geen 330d kopen aangezien verschil tussen 320 en 330 dan maar 34pk zouden zijn...
            is wel goed
            ik had ook op die site geprobeerd maar kon niet invoeren lager dan 01/01/2009...

thx he

Comment

Dat is de datum waarop je hem wil inschrijven... Als je een auto nu koopt kan je die onmogelijk 4 jaar terug ingeschreven hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                Dat is de datum waarop je hem wil inschrijven... Als je een auto nu koopt kan je die onmogelijk 4 jaar terug ingeschreven hebben
                Dat zal ik overzien hebben zeker ... Daarmee dat het niet ging. Die 2de datum verkeerd ingevuld

Comment

Hou wel in gedachte dat als je een fatsoenlijke met weinig km's wilt nog altijd een +10k gaat kosten.

Comment

Hou wel in gedachte dat als je een fatsoenlijke met weinig km's wilt nog altijd een +10k gaat kosten.
                    Ja weet ik, ik ga dit weekend om mijn 330xd

Comment

Aan rijtax (of verkeersbelasting) zul je 769,43 euro betalen, dit is onafhankelijk van de leeftijd van de wagen.

Met de BIV zul je volgens mij wel een voordeel doen nu er de nieuwe groene BIV is voor Vlaanderen (vanaf 1 jan 2014 ook voor tweedehandswagens)
                      Je kan dat berekenen op de site van de overheid, of op www.taxoncars.be daar kun je de berekening ook doen voor Brussel en Wallonië, dus kun je zien welk voordeel je doet (of verlies )

Comment

Working...
                      X