En we betalen toch al BIV en jaarlijkse taks voor iets zeker. In het verleden hebben ze speciaal om die reden afgeschaft dat je moest betalen voor je nr-plaat enzo, en nu sinds die Euro platen leuk terug ingevoerd + prijs intussen nog eens verhoogd en nu nog dit schepje er bovenop..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw kentekenbewijs vanaf 01/09/2013
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIs dat enkel voor auto's die vanaf 1/09 worden ingeschreven, of gaan ze voor auto's die reeds zijn ingeschreven ook dat tweede deel opsturen en laten betalen?
naar Brussel ( redelijk wat achterstand met de inschrijvingen ) en bvb maar 09/09 hun nieuwe nummerplaat ontvangen.
Op de site staat dat de DIV hiervoor naar een oplossing zoekt , welke zullen ze nog niet weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenEnkel voor inschrijvingen na 01/09. Er zullen er natuurlijk wat tussen de boot vallen , die bvb nu maandag zijn opgestuurd
naar Brussel ( redelijk wat achterstand met de inschrijvingen ) en bvb maar 09/09 hun nieuwe nummerplaat ontvangen.
Op de site staat dat de DIV hiervoor naar een oplossing zoekt , welke zullen ze nog niet weten.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenUit de tekst is het mij niet helemaal duidelijk of je nu wel of niet 56 euro moet betalen, of dat het minimum 26 euro wordt (enkel inschrijving) of 30 euro (nummerplaat en inschrijving) of dat die sommen inderdaad moeten opgeteld worden.
Dit is een beetje teruggaan naar de vroegere situatie in mijn ogen toen moest je ook 800 fr betalen om je wagen in te schrijven of je een nummerplaat vroeg of niet.
Hopelijk levert het systeem inderdaad minder fraude op en is het zijn 26 eur waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenVan waar haal jij het dat de DIV achterstand heeft? Iedereen die ik ken krijgt tegenwoordig stipt zijn nummerplaat een dag na aanvraag.
Online inschrijvingen zijn inderdaad de dag nadien in orde.
Maar bvb inschrijving van een ingevoerde auto of moto duren toch ietsje langer. Check het topic maar
eens van de DIV is goed bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenStuur maar eens een formulier op naar de DIV
Online inschrijvingen zijn inderdaad de dag nadien in orde.
Maar bvb inschrijving van een ingevoerde auto of moto duren toch ietsje langer. Check het topic maar
eens van de DIV is goed bezig.
Heb ik gisteren ook al in dat topic gezet.
Mijn oom zijn motor net hetzelfde.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenWees gerust die 26 eur en 30 eur moet je samentellen. Want hier betreft het de tekst over het nieuw kentekenbewijs.
Hopelijk levert het systeem inderdaad minder fraude op en is het zijn 26 eur waard.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Letterlijk staat er:
een nieuw kentekenbewijs tot gevolg hebben tegen betaling van 26 euro (30 euro als ook een nieuwe plaat werd afgeleverd).
Het zal wachten zijn tot na 1/9 tot iemand zijn plaat moet vernieuwen om te weten wat het wordt waarschijnlijk.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenMoto geef je af in DIV zelf, waar je tegenwoordig amper of niet moet wachten en de volgende dag is het ook in orde. Paar weken terug zelf nog gedaan.
Heb ik gisteren ook al in dat topic gezet.
Mijn oom zijn motor net hetzelfde.
is zelf langsgaan natuurlijk wel ideaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenUit de tekst is het mij niet helemaal duidelijk of je nu wel of niet 56 euro moet betalen, of dat het minimum 26 euro wordt (enkel inschrijving) of 30 euro (nummerplaat en inschrijving) of dat die sommen inderdaad moeten opgeteld worden.
Dit is een beetje teruggaan naar de vroegere situatie in mijn ogen toen moest je ook 800 fr betalen om je wagen in te schrijven of je een nummerplaat vroeg of niet.
En beide documenten worden ook nog samen opgestuurd.
Heb je al een nieuwe europese nummerplaat en verlies je het inschrijvingsbewijs dan is het 26 eur.
Mijn excuses omtrent de verwarring.
Comment
-
Dus als je een nieuwe nummerplaat moet aanvragen kost het eigenlijk niet meer als voorheen. 't Zijn alleen de auto's die heringeschreven worden die "gekloot" zijn.
Bloedzuigers.
Ze kunnen misschien nog bij uitvinden dat als je je wagen wil herinschrijven dat je ook nog eens opnieuw BIV moet betalen.
Comment
Comment