Situatieschets: wij kochten een wagen in het buitenland en hebben die netjes gededouaneerd. Europees COC zit erbij, attest dat platen zijn opgezegd ook. We hebben ook keuring voor verkoop gedaan en hebben zoals normaal een aanvraag tot inschrijving gekregen om mee te geven met de koper. Nu wil een Franse klant die wagen kopen, maar die beweert dat hij met een aanvraag tot inschrijving niet genoeg heeft en een Belgische inschrijving moet kunnen voorleggen dus dat de wagen effectief op Belgische platen heeft gestaan (wat niet het geval is). Kan iemand dat bevestigen? Mij lijkt het zever te zijn, want als dat klopt zou dat betekenen dat geen enkele Fransman een nieuwe auto kan kopen hier en ook geen auto van een handelaar die hem nooit heeft ingeschreven...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vraag ivm export naar Frankrijk
Collapse
X
-
vraag ivm export naar Frankrijk
sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2Labels: Geen
-
Dit komt van Service-Public.fr
si vous achetez un véhicule en Belgique, les plaques d'immatriculation belges étant attribuées au propriétaire du véhicule, il sera nécessaire d'obtenir des plaques de transit auprès de la Direction pour l'Immatriculation des Véhicules (ou d'une de ses antennes en Belgique) pour entrer en France avec le véhicule ;Hier kon iets interessant gestaan hebben...
-
Rode export platen.
Maar in Frankrijk lukt alles....ik heb er een wagen gekocht en keuring? Omgekocht met een krat wijn, inschrijvingsbewijs fles wijn of 3, verzekering stond op een fictief adres......
Comment
-
De mijne is ook naar Frankrijk verhuisd en het enige wat voor hun belangrijk was, was de Europese coc.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment