Oorspronkelijk geplaatst door BertVS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEZ Antwerpen
Collapse
X
-
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennog steeds mixed feelings over het verketteren van de diesel
we worden super-oud intussen, co² is niet goed voor de wereld...fijn stof enkel plaatselijk en toch wordt een antwerpenaar die contenu een assenbak vol stof in zijn bek krijgt ouder dan een waal
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBinnenkort verbod op houtkachels bij windstilte en mist.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtensame here.
golfke euro 0, benz euro3 zonder roetfilter. mag met geen van beide nog naar antwerpen. goed, dan zien ze mij daar niet meer en doe ik men geld wel elders op.
wel jammer voor de mensen die daar dan wonen en zo een auto rijden.
mijn buitenlandse vrouw kan ik belgie ook haar bankkaarten niet meer gebruiken, ... op 20min ben ik in Lille Frankrijk en we gaan daar wel winkelen dan. dat belgie blokkeerd wat ze willen, verlies gaan ze er aan hebben
Leave a comment:
-
Guest repliedsame here.
golfke euro 0, benz euro3 zonder roetfilter. mag met geen van beide nog naar antwerpen. goed, dan zien ze mij daar niet meer en doe ik men geld wel elders op.
wel jammer voor de mensen die daar dan wonen en zo een auto rijden.
mijn buitenlandse vrouw kan ik belgie ook haar bankkaarten niet meer gebruiken, ... op 20min ben ik in Lille Frankrijk en we gaan daar wel winkelen dan. dat belgie blokkeerd wat ze willen, verlies gaan ze er aan hebben
Leave a comment:
-
Guest repliedDus het gaat in vanaf november 2016 en niet januari 2016 ?
Goed, ik moet nog eens in een winkel in Antwerpen zijn, voor november lukt dat wel
Als ik er niet meer binnen mag zoek ik het wel ergens anders.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik denk - maar das voor paarden die hebben daar de kop voor - ook wel dat ze graag het aandeel partikulier hoger inschatten om daar taxen op te kunnen heffen
Leave a comment:
-
ik denk - maar das voor paarden die hebben daar de kop voor - ook wel dat ze graag het aandeel partikulier hoger inschatten om daar taxen op te kunnen heffen
Leave a comment:
-
Guest repliedBinnenkort verbod op houtkachels bij windstilte en mist.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenMaar de industrie is niet de grootste fijnstofproducent, de huishoudens zijn verantwoordelijk voor het leeuwendeel (verwarming woning en persoonlijk vervoer, net zoals voor CO2 samen goed voor 50%).
De industrie is verantwoordelijk voor minder dan 20% van de fijnstofproductie (en CO2 productie). En bovendien is de industriële productie in 2014 niet achteruit gegaan tov van 2014. Het is bovendien Industrie, niet Industry. Van je betoog blijft dus nog over : "De wordt"
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenEnergie wordt ook voor een aanzienlijk deel geconsumeerd door de huishoudens. In de provincie Vlaams Brabant is het aandeel voor privé-transport en huishoudens goed voor 49%
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenJa, direct na de vraag te stellen dacht ik, waarom zoek ik het zelf niet even op. Huishoudens zijn inderdaad de grootste producent van fijn stof.
Qua CO2 uitstoot vind ik echter wel dat industrie, transport en energie elk een groter aandeel hebben dan huishoudens.
Leave a comment:
-
nog steeds mixed feelings over het verketteren van de diesel
we worden super-oud intussen, co² is niet goed voor de wereld...fijn stof enkel plaatselijk en toch wordt een antwerpenaar die contenu een assenbak vol stof in zijn bek krijgt ouder dan een waal
Leave a comment:
-
Ja, direct na de vraag te stellen dacht ik, waarom zoek ik het zelf niet even op. Huishoudens zijn inderdaad de grootste producent van fijn stof.
Qua CO2 uitstoot vind ik echter wel dat industrie, transport en energie elk een groter aandeel hebben dan huishoudens.
Leave a comment:
-
ja, ik zette het er maar bij omdat we anders nog eens naar de landbouw kunnen wijzenom zelf kop in't zand te steken
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Landbouw hoort er niet bij, dat is geen onderdeel van "de industrie". Dus ergens tussen de 12 en de 17%.
De grootste producent van fijn stof is dus het gezin (verwarming woning en transport)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenInteressant! Heb je daar een bron van?
Fijn stof ligt hiermee grotendeels in lijn, google maar eens en je gaat dezelfde waarden terugvinden.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenMaar de industrie is niet de grootste fijnstofproducent, de huishoudens zijn verantwoordelijk voor het leeuwendeel (verwarming woning en persoonlijk vervoer, net zoals voor CO2 samen goed voor 50%).
De industrie is verantwoordelijk voor minder dan 20% van de fijnstofproductie (en CO2 productie). En bovendien is de industriële productie in 2014 niet achteruit gegaan tov van 2014. Het is bovendien Industrie, niet Industry. Van je betoog blijft dus nog over : "De wordt"
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenDe industry wordt alsmaar kleiner en kleiner.
Leave a comment:
Leave a comment: