Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEZ Antwerpen
Collapse
X
-
Weetje,ik heb vroeger in Mechelen gewoont hé. Die hebben ook "een bartje" als burgemeester en net het zelfde Gestapo gedrag,alles willen controleren,iedereen willen beboeten....en net zoals Antwerpen is Mechelen één van de vuilste steden van Vlaanderen met veel overlast en veel ongezelligheid. Geef mij maar Leuven,Hasselt of Brugge! Top 5: Hasselt,Brugge,Leuven,Genk,Gent! http://www.test-aankoop.be/gezondhei...teden-n1382883
-
Ondanks dat het misschien een nogal bedenkelijke maatregel is, lijkt het mij een evolutie die moeilijk tegen te houden is.
Mensen met oude diesels en beperkt budget kunnen hun kar verpatsen en een goedkoop naftje kopen...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenZe willen zeker dat we allemaal onze auto op de Parking achterlaten. Wel ik vrees dat veel mensen ook hun centen op,de Parking zullen uitgeven.
Leave a comment:
-
Febiac vertegenwoordigt de dealers en wil zoveel mogelijk nieuwe auto's verkopen. Is vanuit hun standpunt een logische reactie dus.
Leave a comment:
-
Ze willen zeker dat we allemaal onze auto op de Parking achterlaten. Wel ik vrees dat veel mensen ook hun centen op,de Parking zullen uitgeven.
Er zijn toch al genoeg systemen om oude autos te belasten. Het is genoeg....
Leave a comment:
-
Ook Febiac, de federactie van de auto-industrie, vindt een lage-emissiezone een goed idee. "Van de 5,4 miljoen wagens die we in ons wagenpark hebben, zijn er enkele honderdduizenden voertuigen waarvan we kunnen zeggen dat ze echt niet meer aan een minimum van de milieueisen voldoen", zegt Joost Kaesemans.
Leave a comment:
-
Dikke zever idd, schaf dan alle auto's af in 't stad...
Is dit enkel voor diesels of ook voor benzines?
Leave a comment:
-
Van de 5,4 miljoen wagens die we in ons wagenpark hebben, zijn er enkele honderdduizenden voertuigen waarvan we kunnen zeggen dat ze echt niet meer aan een minimum van de milieueisen voldoen", zegt Joost Kaesemans.
Wat ne zever ....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenOpenbaar vervoer goedkoper maken.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk BerichtenDie mannen van " 't stad" hadden al veel kapsones maar dit slaat alles. Weer een reden om die toch al verdorven kant van België te mijden!!!
Leave a comment:
-
Guest repliedOpenbaar vervoer goedkoper maken.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtent was te peizen hé, enkel geldklopperij.
want in mijn voorbeeld nu, mijn golf heeft volgens spritmonitor een gemiddeld verbruik van 4,14liter en dit gemeten over 36 000km. ik kan dus al redelijk zeker zijn van die waarden. t ging de laatste maanden ook iets omhoog doordat ik een slepende rem had voorraan.
mijn CO2 is dus 109gr/km wat eigenlijk tot één van de propere behoord, doch door zijn 25jaar zal ik daar dus ook geflitst worden en ga ik mogen dokken.
en bij mij komt er nog roet uit de uitlaat en weinig fijn stof. roet is niet eens zo schadelijk ( t is zwaar en slaat gewoon af op straat en tegen oude gebouwen)
alweer een reden bij om NIET meer naar antwerpen te gaan.Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk BerichtenDie mannen van " 't stad" hadden al veel kapsones maar dit slaat alles. Weer een reden om die toch al verdorven kant van België te mijden!!!
22
Leave a comment:
-
Het zijn eerder de armen die armer worden hierdoor, maar de kloof groeit wel met dit soort maatregelen.
Leave a comment:
-
Zoals ik eerder al gezegd heb, maak van de dieselprijs de prijs van benzine en omgekeerd en een hoop milieuproblemen zijn opgelost. Dan zullen alleen de echte veelrijders voordeliger uit zijn met een diesel en zal de mentaliteit beginnen veranderen.
Leave a comment:
-
Het is idd ook belachelijk dat dikke nieuwe suv's wel binnen mogen en een bv een oud golfje II niet...
iedereen gelijk voor de wet beginnen ze niet meer te kennen!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenHoe worden de rijken, rijker van deze maatregel?
Stel dat je 1.000.000 euro hebt en een wagen koopt van 100.000 euro, dan mag je zonder enig probleem Antwerpen binnen en kost je wagen 10% van je vermogen, dus hou je 90% van je koopkracht voor andere zaken.
Heb je echter maar 10.000 euro en koop je een wagen van 1.000 euro, ook 10% van je vermogen, ga je nog een deel van je 90% mogen gebruiken om eventuele boetes te betalen. Als je het al niet breed hebt en je moet nog eens voor zo'n zaken betalen, wordt het helemaal moeilijk.
Het zijn eerder de armen die armer worden hierdoor, maar de kloof groeit wel met dit soort maatregelen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenHoe worden de rijken, rijker van deze maatregel?
Wanneer je een stuk van een mens zijn bewegingsvrijheid afneemt, dan is dat een verarming voor die persoon.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenAllé, dus een minder begoede hard werkende (alleenstaande) belg die met een oude tuf bolt (genre een AX-je, om maar iets te zeggen) en zijn best doet om de eindje aan elkaar te knopen voor zichzelf en de kindjes, die zal nog eens extra boetes krijgen en in een stuk van antwerpen niet meer mogen rijden.
Goeie maatregel. En dan verschieten dat de rijken rijker worden, de armen armer en de middenklas verdeeld geraakt.
Leave a comment:
-
Allé, dus een minder begoede hard werkende (alleenstaande) belg die met een oude tuf bolt (genre een AX-je, om maar iets te zeggen) en zijn best doet om de eindje aan elkaar te knopen voor zichzelf en de kindjes, die zal nog eens extra boetes krijgen en in een stuk van antwerpen niet meer mogen rijden.
Goeie maatregel. En dan verschieten dat de rijken rijker worden, de armen armer en de middenklas verdeeld geraakt.
Leave a comment:
Leave a comment: