Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Woon-werkverkeer Antwerpen(Deurne)-Leuven??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Woon-werkverkeer Antwerpen(Deurne)-Leuven??

Dag iedereen!

Ik zag vandaag een heel interessante vacature online staan, van een bedrijf in Leuven (werkuren tussen 8u en 17u30).
    Zelf woon ik in Deurne, Antwerpen, aan het Sportpaleis.
    Heeft er iemand ervaring met deze route en de duur van files enz?
    Is dit doenbaar of niet?

Bedankt!

Dat is echt wel een slechte verbinding.

Ofwel neem je de E19 en zit je daar 's morgens en 's avonds vast op de aansluiting met de ring, en de ring zelf.
    Ofwel rij je in Mechelen van de E19 en neem je de binnenbaan van Mechelen naar Leuven, maar dat kost je ook een dikke 45 minuten.

Ik durf toch in te schatten dat je minstens 1,5h onderweg zal zijn op een normale dag in bv September.

Comment

Damn it

Comment

en de trein? vlotte verbinding.

leuven is heel slecht om te bereiken, te ver om rond te rijden, te druk op de ring. en zeker om rond 8h te beginnen.

Comment

Koopt u nen scooter.
          Relatief goed beschermd tegen weer en wind, zuinig, overal tussendoor kunnen rijden en bergruimte voor uw helm in te steken, en uw job met mooie uurtjes kunnen uitvoeren zonder file stress.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Verhuizen.

Comment

Deurne-Leuven rechtstreeks met de fiets is 50 km. Elektrische fiets kopen en fietsvergoeding opstrijken. 100 km per dag = 20 euro/dag. Is 100 euro per week, is een dikke 400 euro per maand erbij. Op een half jaartje heb je een kwalitatieve elektrische fiets terug verdiend en vanaf dan rij je gratis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                en de trein? vlotte verbinding.

leuven is heel slecht om te bereiken, te ver om rond te rijden, te druk op de ring. en zeker om rond 8h te beginnen.
                Ik heb het opgezocht om vanuit Deurne bij het bedrijf in Leuven te geraken: anderhalf uur onderweg ook met de trein + openbaar vervoer... GRRR!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Deurne-Leuven rechtstreeks met de fiets is 50 km. Elektrische fiets kopen en fietsvergoeding opstrijken. 100 km per dag = 20 euro/dag. Is 100 euro per week, is een dikke 400 euro per maand erbij. Op een half jaartje heb je een kwalitatieve elektrische fiets terug verdiend en vanaf dan rij je gratis.
                  Hahahaha!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteffidP Bekijk Berichten
                    Ik heb het opgezocht om vanuit Deurne bij het bedrijf in Leuven te geraken: anderhalf uur onderweg ook met de trein + openbaar vervoer... GRRR!
                    Tja, met de auto zal je er in ideale omstandigheden minder lang over doen. Maar bij het minste probleem, zoals een voertuig dat in panne staat, slecht weer of een ongeval op je traject zal je er minstens even lang over doen tijdens de spits. Een andere opties is verhuizen, maar dat is natuurlijk niet evident.
                    Zelf moet ik 'maar' 33km afleggen naar het werk (Wilsele-Schaarbeek), maar ik doe het vaak met de trein. Het kan zijn dat ik langer onderweg ben dan met de auto, maar ik heb tenminste geen stress van de file, noch frustraties van incompetente chauffeurs.

Comment

Werkgevers klagen soms dat de mensen niet mobiel (willen) zijn, maar ze kruipen allemaal samen op zogezegd centrale plaatsen waardoor deze zo goed als onbereikbaar zijn.
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteffidP Bekijk Berichten
                        Hahahaha!
                        Ik 'vrees' dat hij het nog meent ook
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                          Ik 'vrees' dat hij het nog meent ook
                          Jij kent mij!
                          Ik woon 30 km ten oosten van Antwerpen, daar rij ik een uurtje over met de fiets. Dat moet je tijdens het spitsuur met de auto eens proberen binnen het uur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Verhuizen.

ook mijn mening

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Jij kent mij!
                              Ik woon 30 km ten oosten van Antwerpen, daar rij ik een uurtje over met de fiets. Dat moet je tijdens het spitsuur met de auto eens proberen binnen het uur.

Ik moet binnenkort van Mol naar Deurne met de auto

Als één keer gedaan, smorgends tijdens de spits, file vanaf Lille op de E34. Heb er toen 1h10 min over gedaan >> wat zeer goed is ! in Lille eraf gegaan en al mijn bekende rustige (onverharde) bosbaantjes gepakt tot in Oelegem. Viel goed mee

S'avonds nooit veel file (enkel voor op autostrade te geraken. ... constant wel 100km/h omdat het niet sneller gaat en 1h05 gemiddeld ...
                              Benzine
                              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                              Diesel
                              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Verhuizen is niet altijd fijn, maar vaak de enigste optie, aangezien je in dit landje o zo moeilijk van A naar B geraakt.
                                En die regio vind ik ook kak... (ik verhuis begin volgend jaar naar daar).
                                Bekijk het positief, zo leer je weer een ander stuk van 't land kennen.

Comment

pffff kloteverbinding vrees ik....

Via Brussel zit ge in de file op de A12 of de E19.
                                  Via Lummen (E313 --> E314) staat ge in de file vanaf Aarschot richting Leuven...
                                  Binnenwegen nemen is ook geen optie, dan staat ge ook regelmatig in de rij aan de verkeerslichten...

Ik moet dezer dagen af en toe richting Beerse vanuit region Diest, dan doet ik een deel van 'uw' traject. Doe ik minstens een uur over, als de sterren goed staan...

Als ge het niet erg vindt 4 uur per dag in de wagen te zitten, go for it. Anders...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    Verhuizen is niet altijd fijn, maar vaak de enigste optie, aangezien je in dit landje o zo moeilijk van A naar B geraakt.
                                    En die regio vind ik ook kak... (ik verhuis begin volgend jaar naar daar).
                                    Bekijk het positief, zo leer je weer een ander stuk van 't land kennen.
                                    Helaba, wat is er mis met onze marginale driehoek???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                                      Helaba, wat is er mis met onze marginale driehoek???
                                      Kom me maar verwelkomen, 'k voel me daar een beetje ingesloten.
                                      'k Woon nog langs de Schelde op een mooie uitvalsbasis die naar alle richtingen van het land goed zit, of het nu Gent, Hasselt of Brussel is.
                                      Alleen Leuven is me een brug te ver, puur door het fileverkeer rond Brussel.
                                      Had er als het ware een aparte rijstrook met doorgaand verkeer richting Leuven geweest, moest ik niet verhuizen.

Comment

Allemaal goed en wel die "fiets", maar als je geen douche hebt op het werk is dat knap vervelend. Ik moet 2x per week vanuit de oostkant van Antwerpen naar Brussel zuid. De auto naar lier en daar de trein op. Van deur tot deur gerekend is dat 1u15 enkel, als die kuttrein tenminste geen vertraging heeft (gisteren zowel 's morgens als 's avonds een dik kwartier).

Met de auto zou dat niet haalbaar zijn.

Ben het wel niet eens met de stelling dat de trein minder stress geeft. Overvol, lawaai, mensen die te dicht tegen je aanleunen, vertragingen,...

Comment

Working...
                                        X