Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel wagens van mijn type rijden er(nog) rond in België?
Hoeveel wagens van mijn type rijden er(nog) rond in België?
Is het mogelijk om te weten te komen hoeveel wagens van mijn merk en type er (nog) rond rijden in België?
Op de site van de DIV vind ik het niet direkt terug
Destijds wist er iemand van de keuring mij te vertellen hoeveel er van rond reden.
Is wel al 15 jaar geleden.
Soms lees je ook in magazines hoeveel er nog van een bepaald type zijn.
Hoe komen die dit dan allemaal te weten?
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Als je uitkijkt naar een bepaalde wagen omdat je er zelf net 1tje hebt , dan zie je die wagen OVERAL rijden ..........
ik zal ff helpen : kijk maar eens uit naar een Opel Corsa met van die grote C-lichten achteraan........voila , nu zie je deze overal rijden
mja, dat werkt niet altijd.
mijn dodge zie ik ook nooit rijden op de baan, een capri kom ik ook maar 1keer elke 5jaar tegen op straat ;-)
voor de rest klopt het wel, toen ik met een ascona reed, kwam ik ze dagelijks tegen, nu dat ik een golf2 rijd zie ik er ook nog met hopen op straat. mensen die bij mij op bezoek komen zeggen dan altijd dat je golf2 niet meer op straat zien (als ze de mijne op de oprit zien). als ik 1 ritje naar kortrijk doen en terug weet ik zeker dat ik er een 3-5 tegenkom.
Comment