Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel wagens van mijn type rijden er(nog) rond in België?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoeveel wagens van mijn type rijden er(nog) rond in België?

Is het mogelijk om te weten te komen hoeveel wagens van mijn merk en type er (nog) rond rijden in België?
    Op de site van de DIV vind ik het niet direkt terug

Dat zul je aan een flik moeten vragen.

Comment

is wel spijtig dat het niet kan. Zeker voor liefhebbers van wat oudere wagens zou dit leuk zijn
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
        is wel spijtig dat het niet kan. Zeker voor liefhebbers van wat oudere wagens zou dit leuk zijn

Idd.

Comment

Kan het niet of is er niemand die het weet?

Destijds wist er iemand van de keuring mij te vertellen hoeveel er van rond reden.
          Is wel al 15 jaar geleden.
          Soms lees je ook in magazines hoeveel er nog van een bepaald type zijn.
          Hoe komen die dit dan allemaal te weten?
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Dit kan niet omwille van privacy.

Comment

Een agent kan dat opzoeken, maar mag dat in principe niet zo maar doen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Als je uitkijkt naar een bepaalde wagen omdat je er zelf net 1tje hebt , dan zie je die wagen OVERAL rijden ..........
                ik zal ff helpen : kijk maar eens uit naar een Opel Corsa met van die grote C-lichten achteraan........voila , nu zie je deze overal rijden

Comment

mja, dat werkt niet altijd.
                  mijn dodge zie ik ook nooit rijden op de baan, een capri kom ik ook maar 1keer elke 5jaar tegen op straat ;-)

voor de rest klopt het wel, toen ik met een ascona reed, kwam ik ze dagelijks tegen, nu dat ik een golf2 rijd zie ik er ook nog met hopen op straat. mensen die bij mij op bezoek komen zeggen dan altijd dat je golf2 niet meer op straat zien (als ze de mijne op de oprit zien). als ik 1 ritje naar kortrijk doen en terug weet ik zeker dat ik er een 3-5 tegenkom.

Comment

Working...
                  X