Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag omtrent parkeerboete

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraag omtrent parkeerboete

Hello,

Mijn vriendin heeft onlangs met mijn wagen een (terechte) parkeerboete gekregen, ze stak vrijdag in de bus. Het antwoordformulier werd al ingevuld en wordt straks op de post gedaan.

Gezien ze met mijn wagen geparkeerd stond werd de boete op mijn naam uitgeschreven. Het overschrijvingsformulier zou eerstdaags volgen.

De vraag is: Direct betalen? Of moeten we een gevolg van het antwoordformulier afwachten = ander PV op haar naam? Of hoe gaat dit in zijn werk?

Alvast bedankt.
    Database error.
    The database has encountered a problem.

Indien akkoord met boete/vaststellingen onmiddellijke inning betalen = einde vervolging. Parkeerovertredingen hebben geen verder gevolg.

Comment

Geen verder gevolg? Waarom met ge dan een formulier invullen wanneer iemand anders de overtreding heeft begaan? Dat gaat gewoon de vuilbak in ?
      Database error.

Comment

het is een minnelijke schikking eigenlijk. Betaalt gij dan vervalt de boete en komt die ook niet op uw strafblad. Dus achteraf met uw vriendin regelen (bijvoorbeeld terugbetalen in natura) en de kous is daarmee af.
        www.peugeotforum.be

Comment

Dank voor de info.
          Database error.

Comment

je kunt het antwoordformulier invullen, zodat de boete op uw vriendin haar naam komt. maar da's nu niet nodig. sommigen rekken de procedure op die manier wel zo lang mogelijk, met hoop op verjaring.
            Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            het is een minnelijke schikking eigenlijk. Betaalt gij dan vervalt de boete en komt die ook niet op uw strafblad. Dus achteraf met uw vriendin regelen (bijvoorbeeld terugbetalen in natura) en de kous is daarmee af.
            zo'n boetes komen niet op je strafblad.
            moest er ooit iets op je strafblad komen, gebeurt dit wel via een rechtszaak.
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
            X