Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ritsen geblazen!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
    Niet echt, bij de eerste tekening is de groene auto de 16e...
    Had ik ook al gezien, het klopt dus toch niet volledig, die tekening.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

boeit niet echt. er zijn ook minder autos in het voorste stuk. in de eerste staan er nog 3 voor te ritsen, in de laatste is er maar 1 extra auto die ingeritst was. dus er ontbreken daar ook 2 autos.

het punt blijft gelijk. goed ritsen of zoals de laatste gelijk met de andere rij blijven rijden zijn het beste. ook vroegtijdig ritsen maakt in principe niks uit, zolang de wegvallende rij niet ineens iedereen gaat inhalen om vooraan snel te gaan tussen foefelen.

door nog rap iedereen in te halen, vererger je het hele filegedoe, veroorzaak je veel frustratie bij de anderen, en gaat iedereen accordeon rijden om er toch maar geen extra meer tussen te laten = meer file

Comment

moest iedereen tot het einde rijden zou niemand de kans hebben iedereen links in te halen! al die mensen die veel te vroeg invoegen, die zijn het echte probleem!

Comment

Klopt, zo is het.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            Ik doe dat ook, 100 rijden op de autosnelweg met de C220. Verbruik van 4 liter en nergens stress.
            Aha, dat ben jij dus, die altijd in de weg hangt op dat 3de rijvak?
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Aha, dat ben jij dus, die altijd in de weg hangt op dat 3de rijvak?
              Als ik maar 100 rij, kom ik nooit op de linkerstrook!

Comment

Working...
              X