Er staan borden voor mijn deur ( je-weet-wel-welke ) ZONDER iets op geschreven.........moet ik nu zomaar plaats maken of kan ik een boete verwachten als mijn ( 2e ) auto voor mijn deur blijft staan ?
Ik weet dat je normaalgezien via de politie een bepaalde zone en een bepaalde tijd borden kan plaatsen en dat je dan op het moment van de plaatsing ( 24 h op voorhand dacht ik ) de nrplaten moet noteren van de auto's die er op dat moment staan.
De borden zijn ( vermoedelijk ) van een bedrijf dat daken legt en volgens mij gaan ze 1 van de dagen beginnen met het dak van mijn buur............ware het niet dat wij al jaaaaaren in onmin leven met deze mensen .
Ik schets ff mijn lieve buur :
klootzak 1e klas , te lui om te werken , stempelaar in hart en nieren , belt voor het minste de politie , heeft ook aangifte gedaan van mijn "hobby" namelijk het kuisen van enkele buren/vrienden hun wagen ( waarmee ik echt tonnen verdien !!, maw amper de prijs van een carwash.....) , tennisleraar in het zwart , betweter ,
Als ik zeker weet dat ik niet moet "verzetten" van plaats laat ik hem het liefst op z'n blote knieën vragen of ik aub mijn auto kan verplaatsen....![Icon Twisted](https://www.autoforum.be/core/images/smilies/old/icon_twisted.gif)
Iemand die me raad kan geven ivm de wetgeving die hierop van toepassing is ?
Ik weet dat je normaalgezien via de politie een bepaalde zone en een bepaalde tijd borden kan plaatsen en dat je dan op het moment van de plaatsing ( 24 h op voorhand dacht ik ) de nrplaten moet noteren van de auto's die er op dat moment staan.
De borden zijn ( vermoedelijk ) van een bedrijf dat daken legt en volgens mij gaan ze 1 van de dagen beginnen met het dak van mijn buur............ware het niet dat wij al jaaaaaren in onmin leven met deze mensen .
Ik schets ff mijn lieve buur :
klootzak 1e klas , te lui om te werken , stempelaar in hart en nieren , belt voor het minste de politie , heeft ook aangifte gedaan van mijn "hobby" namelijk het kuisen van enkele buren/vrienden hun wagen ( waarmee ik echt tonnen verdien !!, maw amper de prijs van een carwash.....) , tennisleraar in het zwart , betweter ,
Als ik zeker weet dat ik niet moet "verzetten" van plaats laat ik hem het liefst op z'n blote knieën vragen of ik aub mijn auto kan verplaatsen....
![Icon Twisted](https://www.autoforum.be/core/images/smilies/old/icon_twisted.gif)
Iemand die me raad kan geven ivm de wetgeving die hierop van toepassing is ?
Comment