Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verbodsborden niet-parkeren wanneer geldig ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
    Ondertussen toch heel wat wijzer geworden door de vele reacties hier .

Aangezien wij komend jaar verbouwingen gaan ( deels laten ) doen , ?
    Tof voor uw buur , deze gaat dan weten met wat hij zich kan bezig houden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
      Tof voor uw buur , deze gaat dan weten met wat hij zich kan bezig houden .
      Die lamme kloot heeft toch niks anders te doen .......
      Een tijdje geleden was zijn andere buur iets aan het verhuizen en had enkele stoelen op straat gezet voor de deur en mijn buur heeft doodleuk die stoelen op de stoep gezet om er zelf te parkeren...........anders staat ie altijd in z'n garage....

Waarom zou ik dan een risico nemen door iets niet aan te vragen ? Die man leeft om anderen het leven zuur te maken en ooit krijgt ie daar nog spijt van .

Deze morgen zijn de schrijnwerkers begonnen met de ramen en weet je wie er netjes plaats had gemaakt omdat deze toch zouden kunnen werken : ja hoor , IK ! Zo moeilijk doe ik dus niet , maar als het allemaal volgens het boekje moet dan moet mijn buur zich ook maar aan de regels houden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
        Of dit overal zo is, weet ik niet, maar het lijkt me logisch.
        Controleer op de website van je stad/gemeente, daar moet het normaal duidelijk vermeld worden wat verplicht is.
        meestal wel, maar niet altijd
        - als je een odnerbord "20 m" met een pijl hebt dan is één bord voldoende
        - als je juist op een hoek van straat zit, is één bord ook voldoende, op ieder kruispunt vervalt parkeerverbod
        - ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          - als je een onderbord "20 m" met een pijl hebt dan is één bord voldoende
          - als je juist op een hoek van straat zit, is één bord ook voldoende, op ieder kruispunt vervalt parkeerverbod
          Kijk ! Kan dus nog meevallen............ik woon op 30 meter van een hoek en dan vervalt dat 1e bord automatisch...........al zou je nog kunnen zeggen dat je dat bord niet gezien hebt als er bvb een hoge auto staat thv het bord en je daar bent voorbijgereden zonder dit te zien......
          'K Zal het anders eens lief vragen aan de wijkagent .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
            Kijk ! Kan dus nog meevallen............ik woon op 30 meter van een hoek en dan vervalt dat 1e bord automatisch...........al zou je nog kunnen zeggen dat je dat bord niet gezien hebt als er bvb een hoge auto staat thv het bord en je daar bent voorbijgereden zonder dit te zien......
            'K Zal het anders eens lief vragen aan de wijkagent .
            Om die reden zou ik dus een tweede bord plaatsen, zodat het duidelijk genoeg is. Een tweede bord zal ervoor zorgen dat het meer opvalt.
            Je bent er niks mee wanneer het onduidelijk of verwarrend is, en er een auto staat net op de plaats waar je container moet geplaatst worden. Dan begint het gedoe, allemaal tijdverlies.

Comment

Working...
            X