Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Taks audi 80 1.9tdi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Taks audi 80 1.9tdi

Hallo,
    Ik heb wat rond gekeken maar vind het antwoord niet op mijn vraag.
    Weet iemand wat de taks kost voor een Audi 80 1.9tdi 90pk van +-1993?
    Jaarlijkse en biv apart als het mogelijk is.

Mvg
    1986 Audi 90 2.2
    1990 Audi 90 2.3 USA
    1990 Audi coupé 2.3
    1991 Audi 90 2.0
    2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

http://belastingen.fenb.be/vfp-portal-pub2-web/simulatieVerkeersbelasting.html#/q/top

Comment

Google eens op biv 2014 berekenen.
      Polo 6n 1.4

Comment

Dat heeft mij zeer geholpen --' Hoe kan ik da berekenen als ik de co2 uitstoot niet heb?!
        1986 Audi 90 2.2
        1990 Audi 90 2.3 USA
        1990 Audi coupé 2.3
        1991 Audi 90 2.0
        2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

BIV: €62
          Jaarlijkse taks: €257 (9PK)

Denk ik...

Comment

Als je u zorgen maakt om de taks en biv van een 1.9 bwj 93 dan koop je best geen wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Als je u zorgen maakt om de taks en biv van een 1.9 bwj 93 dan koop je best geen wagen.
              Als je 17 bent en je (zelf verdiende) centen aan een eerste auto wil geven, dan telt elke euro. Gij slaat van tijd toch wat uit uwe nek hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                Als je 17 bent en je (zelf verdiende) centen aan een eerste auto wil geven, dan telt elke euro. Gij slaat van tijd toch wat uit uwe nek hoor.
                Een wagen is gewoon iets wat veel geld kost en als je u zorgen maakt om 3a400euro spaar je best verder en neem je voorlopig de bus , trein , fiets ...
                Wat ga je doen als de onderhoud eraan komt ? Wagen uitschrijven ?
                Denk je nu echt dat er niets stuk gaat aan een wagen van 93?
                Neem 1 raad van mij aan en koop geen wagen met u laatste centen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Een wagen is gewoon iets wat veel geld kost en als je u zorgen maakt om 3a400euro spaar je best verder en neem je voorlopig de bus , trein , fiets ...
                  Wat ga je doen als de onderhoud eraan komt ? Wagen uitschrijven ?
                  Denk je nu echt dat er niets stuk gaat aan een wagen van 93?
                  Neem 1 raad van mij aan en koop geen wagen met u laatste centen.
                  Wauwdi komt hier een heel eenvoudige vraag stellen en jij vindt het nodig van hem de les te spellen.

Neem jij 1 raad aan van mij: hou je opmerkingen soms voor je zelf, want niemand heeft er wat aan, integendeel. Je geeft vaak de indruk van uit de hoogte te doen. Ik ben niet de enige op het forum die je dit al duidelijk heeft proberen maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                    Wauwdi komt hier een heel eenvoudige vraag stellen en jij vindt het nodig van hem de les te spellen.

Neem jij 1 raad aan van mij: hou je opmerkingen soms voor je zelf, want niemand heeft er wat aan, integendeel. Je geeft vaak de indruk van uit de hoogte te doen. Ik ben niet de enige op het forum die je dit al duidelijk heeft proberen maken.

same old, same old

Comment

BIV 208 euro (als je hem nog dit jaar inschrijft)
                      BIV 290 euro (vanaf 2014)
                      taks 401 euro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wauwdi Bekijk Berichten
                        Dat heeft mij zeer geholpen --' Hoe kan ik da berekenen als ik de co2 uitstoot niet heb?!
                        Co-uitstoot wordt 174 voor genomen voor deze wagen. Euronorm is 0 (bij wagens tot en met 31 december 1993)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          taks 401 euro
                          Is dit niet wat veel BIV? Het lijkt alsof het niet de eerste keer is dat je zo een berekening maakt, dus het zal wel correct zijn.
                          Neem aan dat een Golf 3 van 1993 met een platte 1.9D dan hetzelfde kost? Ook voor deze auto vind je nergens gegevens terug voor het berekenen van de BIV.
                          Last edited by Niche; 12/12/2013, 16:30.

Comment

Veel, ja, maar het is net de bedoeling van de nieuwe biv-regels om euro 0-1-2-3 diesels te ontmoedigen.
                            Of ga ineens voor ene van 1989 of vroeger, dan val je onder de oldtimerregeling.
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niche Bekijk Berichten
                              Is dit niet wat veel BIV? Het lijkt alsof het niet de eerste keer is dat je zo een berekening maakt, dus het zal wel correct zijn.
                              Neem aan dat een Golf 3 van 1993 met een platte 1.9D dan hetzelfde kost? Ook voor deze auto vind je nergens gegevens terug voor het berekenen van de BIV.
                              Nee het is de realiteit... spijtig genoeg. Golf 3 diesel gaat dezelfde BIV hebben (of misschien een klein beetje minder omdat kW ook wat minder is, maar wss een peulschil)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                Veel, ja, maar het is net de bedoeling van de nieuwe biv-regels om euro 0-1-2-3 diesels te ontmoedigen.
                                Of ga ineens voor ene van 1989 of vroeger, dan val je onder de oldtimerregeling.
                                Diesels vallen nog mee als je ze vergelijkt met benzine's van +2000cc ... dat is pas de volle pot (+1000 euro)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wauwdi Bekijk Berichten
                                  Hallo,
                                  Ik heb wat rond gekeken maar vind het antwoord niet op mijn vraag.
                                  Weet iemand wat de taks kost voor een Audi 80 1.9tdi 90pk van +-1993?
                                  Jaarlijkse en biv apart als het mogelijk is.

Mvg

1900 cc 66 kW 174 g/km Sedan = biv 125€

jaarlijkse taks = 263€

(volgens websites)
                                  Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    taks 401 euro
                                    taks (verkeersbelasting) moet 309 euro zijn. Ik had foutief 11 fpk's gekozen (ipv 10)

Comment

Working...
                                    X