Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herinnering boete Frankrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Ofwel: als we nog es naar Frankrijk gaan dat vooral niet met die wagen doen (of zeker niet met dié nummerplaat), zodat de Franse politie hem niet in beslag neemt tot we de boete hebben vereffend.
    langs, de andere kant, voor een ochotekes 70€ , betaal dat gewoon .
    als ze mij tegenhouden in frankrijk ben ik al content dat het meestal maar 90€ is.

ik voorzie dat gewoon als ik naar fr ga , en zorg dat ik gepast kan betalen. voor 90€ mag je al 179 rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
      langs, de andere kant, voor een ochotekes 70€ , betaal dat gewoon .
      als ze mij tegenhouden in frankrijk ben ik al content dat het meestal maar 90€ is.

ik voorzie dat gewoon als ik naar fr ga , en zorg dat ik gepast kan betalen. voor 90€ mag je al 179 rijden
      Uiteraard, ben het eens, gewoon betalen, is gewoon pech hebben. Mijn post was puur ironisch bedoeld...

Comment

Meestal staat er een tel nummer bij, in Nederland in ieder geval wel. Indien je belt en zegt dat je de vorige niet hebt gehad schelden ze je de bijkomende kosten misschien kwijt. Ik had dit onlangs in Nederland voor en had echt de 1e niet gekregen en met een simpel telefoontje werd de verhoging kwijtgescholden. Betalen moet je uiteraard wel...

Comment

is die brief in het Frans opgesteld?
          sorry maar ik kan dat niet lezen, ben een Vlamming !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
            Ik kan zelfs helemaal niet lezen.

Comment

Ze gaan u precies uitleggen wat er stond de eerste maal dat je gecontroleerd wordt in Frankrijk...

Comment

Maar dan wel een Vlaming met een Frans accent blijkbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                  Ik kan zelfs helemaal niet lezen.

Ik zelfs niet schrijven !

Betalen en de volgende keer ...........terug betalen als ge nog eens per ongeluk te snel rijdt.....

Iedereen rijdt zowat overal te snel ( ik ook ) , ge moet maar net de pech hebben dat ze staan te flitsen en dan moet je achteraf dus niet komen klagen of je nou moet betalen .....
                  Gebruik in't vervolg uwe cc en laat de anderen in uw gat hangen en met hun grootlichten "spelen" , dan heb je geen boete .

Comment

iemand die ik ken is meerdere malen geflitst geweest tijdens zijn reis door FR 2 jaar geleden...dus ook voor enkele 100den euro's boetes thuis gekregen.. hij heeft zich 'van den domme' gehouden en heeft vorig jaar gewoon voor 30 euro een andere nummerplaat gekocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                      iemand die ik ken is meerdere malen geflitst geweest tijdens zijn reis door FR 2 jaar geleden...dus ook voor enkele 100den euro's boetes thuis gekregen.. hij heeft zich 'van den domme' gehouden en heeft vorig jaar gewoon voor 30 euro een andere nummerplaat gekocht
                      Wat dom...

Sent from somewhere, using Tapatalk
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Vandaag ook 90 euro voor onze Franse medemens in de bus. 51 (na correctie) waar je 50 mocht. Get a life denk ik dan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                          Vandaag ook 90 euro voor onze Franse medemens in de bus. 51 (na correctie) waar je 50 mocht. Get a life denk ik dan...

Wanneer werd je geflitst ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Wat dom...

Sent from somewhere, using Tapatalk
                            volledig akkoord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                              Tja, kan altijd gebeuren, ze moeten toch ergens de grens trekken. Je niet-gecorrigeerde snelheid was iets meer dan 51 hé.

Of wil je dat ze een correctie na een correctie toepassen?

Comment

Benieuwd of de Belgische staat ook zoveel boetes gaat innen in Frankrijk.
                                Als je sommige Fransen bezig ziet op de E17 zou ik geneigd zijn te zeggen van wel, maar of dat effectief ook zo is...
                                2021 Taycan 4S
                                2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                  Benieuwd of de Belgische staat ook zoveel boetes gaat innen in Frankrijk.
                                  Als je sommige Fransen bezig ziet op de E17 zou ik geneigd zijn te zeggen van wel, maar of dat effectief ook zo is...
                                  Denk het niet. De helft van wat hier rondrijdt heeft geen gekende verblijfplaats en/of rijdt met andermans nummerplaten rond.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Tja, kan altijd gebeuren, ze moeten toch ergens de grens trekken. Je niet-gecorrigeerde snelheid was iets meer dan 51 hé.

Hoeft niet, alleen vind ik het boetebedrag voor die snelheidsovertreding idioot hoog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Denk het niet. De helft van wat hier rondrijdt heeft geen gekende verblijfplaats en/of rijdt met andermans nummerplaten rond.
                                      en al dan niet echte nummerplaten cfr de grote hoeveelheid auto's er in het Oostblok rondrijden met valse Belgische nummerplaten...

Comment

Ja dat zou ik leuk vinden.

Comment

Working...
                                        X