Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie mening over de volgende video over fouten tijdens het rijden.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Had hem ook al gezien, doet je toch ff nadenken, dus doeltreffend
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ik denk dat het extreem moeilijk is om mensen hun slechte gewoontes af te leren en wsl zal zo'n video niet veel helpen. Bekijk volgende video maar eens. Veel extremer maar of het helpt, betwijfel het.

Comment

Wat een hype dat filmke. En er wordt alweer gefocust op de snelheid, terwijl die kerel die uitrijdt eigenlijk gewoon moet kijken. Filmje zou beter als doel hebben mensen te wijzen op onoplettendheid achter het stuur, maar het moet alweer over snelheid gaan, alsof dat de enige boosdoener is in het verkeer.
        Filmpje van David vind ik dan toch al een stuk beter.

Comment

vind nieuw zeeland beter, veel beter

Comment

omdat zij uitgaan dat een ander fouten zal maken, ook die van het filmpje van david

Comment

Je ziet daar veel meer zo een dingen hoor bij de kiwi's.
              therock.co.nz daar staan soms dingen op :p
              Polo 6n 1.4

Comment

je kan de redenering doortrekken he, anderen gaan het verneuken dus blijf maar thuis voor je de schuld krijgt van een ander zijn falen...
                kvind het nogal belachlijk dat filmpje
                lets have some more member berries

Comment

Feit blijft dat we in België zitten met een regering die eerder kiest voor repressie door overal flitspalen te plaatsen (die iedereen ondertussen weet staan) ipv te investeren in anonieme politievoertuigen met camera die daadwerkelijk de zware verkeerszondaars aanpakt, voertuigen opspoort die rijden zonder verzekering en meer controles uitvoert op secundaire wegen waar de meeste ongevallen gebeuren enz….... Ik wacht ook nog altijd op het rijbewijs met punten.

Denk dat ik nog lang kan wachten.

Comment

... en dronken rijden, auto's is ermbarmelijke staat (vaak ook buitenlandse wagen), slechte wegdekken, sneeuw/ijsvorming zonder dat ze strooien (maar wij moeten wel het voetpad voor onze deur ijsvrij houden), slechte kruispunten/ronde punten die VEEL beter kunnen voor de verkeersveiligheid.

er zijn zoveel dingen die beter kunnen.
                    feit blijft dat je bij een ongeluk altijd met 2 moet zijn. meestal 1 persoon die een (inschattings)fout maakt, en een 2de die er niet gepast kan op reageren.

vandaag reed ik alweer voor de zoveelste keer in waregem aan 50km/H. nog geen 100meter een auto voor mij die net een zijstraat van rechts passeerd. wij hebben voorrang. op die rechtse baan wacht een auto... natuurlijk beslist die om vlak voor mij toch in te voegen en dan tegen 40 verder rijd. ik dus vol op de remmen, auto naderde HEEEEL snel en mocht er dan achter hangen aan 40... had ik toen 55 gereden, zat ik er tegen.
                    SNELHEID maakt wel degelijk uit, en dan vooral in stedelijk gebied (dat ge 140 rijd op een lege autosnelweg boeit me niet)

Comment

Working...
                    X