Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegenwacht stuurt zijn kat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wegenwacht stuurt zijn kat

Je staat in panne met platte batt op een parking.Thuis nog gestart met startkabels,batt was dood,niks lichtje.
    Dus je weet ongeveer dat de batt stuk.De driver belt naar wegenwacht om te depanneren en meteen ook om een nwe batt te plaatsen.
    Elk uur gebeld,waar blijf je.En nogmaals beloofd dat ze een nwe batt bij hadden.
    Ik stond erbij en keek er naar.Na 2,1/2 uur komt daar een zelfstandige depanneur aan .Zijn kastje eraan en hup in gang.Niks nieuwe batt.De factuur had hij wel bij.VAB was gebeld en niet.....
    Dit lijkt mij meer op liegen door de telefoon.Ik was maar convoyeur maar dit mag ook eens gezegd worden.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Das er , heel erg zelfs, dat de VAB nu al katten gebruikt om een wagen te depanneren.

Comment

lang leve mercedes service in zo'n geval. eens de maandagmorgen om 4u met een platte batterij gestaan (winter + op reis geweest) en binnen de 45min stond er iemand aan de deur met een nieuwe batterij.
      VAB no thx
      lets have some more member berries

Comment

KIA-service ook. 2 platte banden gereden en maar 1 reservewiel bij. Gebeld om 01h30 en om 02h00 kon ik weer verder. Enkel band moeten betalen.

Comment

Ik had een kapotte EGR, Touring gebeld en 20minuten later stond hij al op de depaneur om af te slepen naar de garage naar keuze.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

ook al gehad. stond in panne op E40 afrit tongeren, VAB gebeld: binne het uur is er iemand zeiden ze.
            1uur later nog niemand, was ondertussen zelf al wat aan het rommelen en kreeg de motor in gang. weliswaar zonder de dynamo nog aangesloten.
            om 22H wil je echt niet zonder verlichting rijden, dus moest maken dat ik thuis was voor de accu leeg ging.

uurtje later op de brusselse ring gaf de motor compleet de geest (cilinderkop kapot wegens het pingelen door slechte ontsteking). deze keer touring gebeld en die kwamen na een 30min toch aan. kerel keek ff, schuurde contactpuntjes op, stelde ze opnieuw af. motor draaide maar geen power mee. dan maar takelen.
            hij vroeg een takelwagen aan en 30min later waren we al op weg naar huis.

nog voor we thuis waren, kreeg ik dan telefoon van de technieker van VAB. Toch al 3-4uur later. 1uur gewacht in tongeren, dan motor aan de praat gekregen en tot brussel kunnen rijden(40min). daar 30min wachten, technieker 10-15min bezig geweest, dan 20-30min gewacht op takelwagen, en dan naar huis aan het rijden al.
            nog wa dreigementen gehad van VAB dat ik zou moeten betalen en zo. ze mogen gerust hun bandje aan zichzelf afspelen waar ze zeggen binnen het uur daar te zijn. 3uur later telefoon krijgen van de technieker waar ik ergens zou moeten staan telt mij niet als "binnen het uur".

beste kan je goed bevriend zijn met je lokale garage. als je geen lid bent van wegenhulp moet je toch 200-300€ betalen voor takelen en dan nog x aantal jaar verplicht lidmaatschap (70€/jaar). ik denk wel dat je garage je voor minder dan 500€ kan helpen.
            voor het buitenland is het misschien wel goed te gebruiken

Comment

Ik heb een assistance via mijn bank. Al verschillende keren nodig gehad, zowel in binnen- als buitenland. Gaande van een storing op mijn ESP, diverse lekke banden (ga ik niet aan beginnen, als ik verzekerd ben, én in mijn propere kleren sta), platte en kapotte batterijen, een Fiësta op zijn dak, sleutel ingesloten,... Steeds binnen het uur (Ardèche), of zelfs binnen het half uur geholpen geweest. Record was binnen de 10 minuten. Meestal is het een locale garagist of takelfirma die langs komt, maar als het maar een band of een batterij is, hebben we zowel al Touring als VAB gehad.
              Kost wel bijna 200 euro per jaar, maar je hebt wel een complete service in return.

De 24h Service van Mercedes werkt trouwens ook met Touring (of is het VAB), heb ik me laten vertellen (zelfde principe).
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                De 24h Service van Mercedes werkt trouwens ook met Touring (of is het VAB), heb ik me laten vertellen (zelfde principe).
                met de lokale mercedes garages die een technieker uitsturen hoor
                lets have some more member berries

Comment

dacht het niet... Voor simpele zaken sturen die ook de Wegenwacht. Voor de ingewikkelder zaken is er een technieker 24/7 stand-by. Vroeger was het altijd de technieker, is een jaar of 6,7 geleden veranderd (tenzij het ondertussen weer anders is). Ik ken iemand die deze job lang gedaan heeft, en heb hem zelfs een paar keer vergezeld op zijn nachtelijke en weekend-depannages.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                    Je staat in panne met platte batt op een parking.Thuis nog gestart met startkabels,batt was dood,niks lichtje.
                    Dus je weet ongeveer dat de batt stuk.De driver belt naar wegenwacht om te depanneren en meteen ook om een nwe batt te plaatsen.
                    Elk uur gebeld,waar blijf je.En nogmaals beloofd dat ze een nwe batt bij hadden.
                    Ik stond erbij en keek er naar.Na 2,1/2 uur komt daar een zelfstandige depanneur aan .Zijn kastje eraan en hup in gang.Niks nieuwe batt.De factuur had hij wel bij.VAB was gebeld en niet.....
                    Dit lijkt mij meer op liegen door de telefoon.Ik was maar convoyeur maar dit mag ook eens gezegd worden.
                    ben je lid bij VAB of niet?

ik vermoed dat ze oproepen van leden voornemen?

Comment

Mijn overbuur de eigenaar is al heel lang lid.Zij waren de eerste wegenwachters daar op Linkeroever.
                      Maar ja het is regenachtig en de spits 's avonds.De telefooncentrale heeft veel smoesjes denk ik,hoort bij het vak.
                      De zelfstandige had de data en de factuur voor ons.Mss ook diegene die de batt niet wilde plaatsen en VAB wel.
                      Allemaal lepe duvels.
                      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                        dacht het niet... Voor simpele zaken sturen die ook de Wegenwacht. Voor de ingewikkelder zaken is er een technieker 24/7 stand-by. Vroeger was het altijd de technieker, is een jaar of 6,7 geleden veranderd (tenzij het ondertussen weer anders is). Ik ken iemand die deze job lang gedaan heeft, en heb hem zelfs een paar keer vergezeld op zijn nachtelijke en weekend-depannages.
                        Zelfs voor platte banden & batterijen moeten wij uitrijden hoor

Comment

T zal dan weer veranderd zijn. Ik hoorde dat het beter was toen ze het zelf deden, maar ook duurder

Comment

regio waregem kom ik altijd die TN van ghistelinck tegen voor depannages

Comment

Working...
                            X