Mededeling

Collapse
No announcement yet.

speedoperaties....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
    Het 'nadenken' van de overheid concentreert zich helaas enkel op hoe kunnen we zoveel mogelijk geld uit de automobilist zijn zakken kloppen, zij het nu via BIV, taksen, voordeel alle aard,... en boetes.
    Boetes kan je toch niet op 1 hoop gooien met belastingen en taksen? Belastingen en taksen zijn voor elke automobilist, dat sommigen er voor kiezen om meer uit hun zakken te laten kloppen door de regels niet te volgen is toch een ander verhaal?

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
    Ik zou daar veel minder aanstoot aan nemen moest ook de infrastructuur perfect in orde zijn, wat dus totaal niet zo is. De overheid is schromelijk nalatig in het nakomen van hun deel van de afspraak.
    Dus de infrastructuur is slecht, dan gaan we harder rijden? Daar zit niet veel logica in in mijn ogen
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

ik kan wel leven met die flitscontroles maar ze zouden dan beter ook effectief het verkeer in het oog houden in plaats van te slapen of wat te lezen terwijl dat machien zijn ding doet. je ziet dagelijks zoveel overtredingen die veel meer kans op een ongeval hebben dan te snel rijden maar dat ziet zo'n flitscamera natuurlijk niet...
      lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        ze zouden dan beter ook effectief het verkeer in het oog houden
        Doen ze ook.

Getuige daarvan de verschillende topics die worden geopend om zich te beklagen over het feit dat men betrapt is op een verkeersinbreuk, met dan de bedenking dat één agent toch geen geldige vaststelling kan doen ...
        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          ik kan wel leven met die flitscontroles maar ze zouden dan beter ook effectief het verkeer in het oog houden in plaats van te slapen of wat te lezen terwijl dat machien zijn ding doet. je ziet dagelijks zoveel overtredingen die veel meer kans op een ongeval hebben dan te snel rijden maar dat ziet zo'n flitscamera natuurlijk niet...

Andere overtredingen vaststellen is natuurlijk veel arbeidsintensiever en brengt veel minder op dan één mannetje een namiddag laten flitsen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
            Doen ze ook.

Getuige daarvan de verschillende topics die worden geopend om zich te beklagen over het feit dat men betrapt is op een verkeersinbreuk, met dan de bedenking dat één agent toch geen geldige vaststelling kan doen ...
            ah oke das goed nieuws dan
            lets have some more member berries

Comment

Working...
            X