Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Kilometerheffing

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beetje bij beetje verliezen de mensen hun vrijheid door de steeds toenemende controle door de overheid. Ik vind het angstwekkend. Vooral ook de gelatenheid bij de mensen die dit blijkbaar zomaar toelaten. Er waren zelfs al voorstellen om bij baby's standaard DNA af te nemen om hun databanken te vullen... Stel je voor... Er van uit gaan dat iedereen per definitie een misdadiger kan worden. Net zoals al jouw doen en laten wordt opgevolgd omdat er eens ergens een terrorist op een vlieger zat. Tjah, blijkbaar moeten ze tegenwoordig al niet meer in het vliegtuig zitten he.

Je hoort soms mensen zeggen "van mij mogen ze op elke straathoek politie zetten, want ik heb niets te verbergen". Ok, leg dan eens ALLE facturen voor van ALLE werken in je woning. Dan valt hun bek al open, want er zit wel wat in het zwart tussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Beetje bij beetje verliezen de mensen hun vrijheid door de steeds toenemende controle door de overheid. Ik vind het angstwekkend. Vooral ook de gelatenheid bij de mensen die dit blijkbaar zomaar toelaten. Er waren zelfs al voorstellen om bij baby's standaard DNA af te nemen om hun databanken te vullen... Stel je voor... Er van uit gaan dat iedereen per definitie een misdadiger kan worden. Net zoals al jouw doen en laten wordt opgevolgd omdat er eens ergens een terrorist op een vlieger zat. Tjah, blijkbaar moeten ze tegenwoordig al niet meer in het vliegtuig zitten he.

Je hoort soms mensen zeggen "van mij mogen ze op elke straathoek politie zetten, want ik heb niets te verbergen". Ok, leg dan eens ALLE facturen voor van ALLE werken in je woning. Dan valt hun bek al open, want er zit wel wat in het zwart tussen.
      Indeed...

En als men denkt dat macht van de overheid nooit misbruikt wordt... voorbeelden genoeg toch?... Kristalnacht in 1938 mochten alle Joden hun wapens afgeven...

Comment

• niet overdrijven he, alle mensen met een 6% woning ouder als 5 jaar laten liever alle facturen open en bloot omdat ze iets of wat garantie kunnen claimen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
          Indeed...

En als men denkt dat macht van de overheid nooit misbruikt wordt... voorbeelden genoeg toch?... Kristalnacht in 1938 mochten alle Joden hun wapens afgeven...

http://jpfo.org/filegen-n-z/NaziLawEnglish.htm
          anno 2014 gooien diezelfde mensen scholen plat in Palestina om de palestijnen hun nazaten uit te roeien

en WIJ laten dat gebeuren en kijken de andzere richting uit

wir haben es wel gewusst
          Last edited by bobo; 31/07/2014, 20:12.

Comment

• ben overigens pro pensioentax

mensen blijken het normaal te vinden om tot hun 65 te moeten werken, behalve voorgaande generaties (en ze zijn met heel veel)

waarom geen taks heffen elk jaar ze te vroeg op pensioen zijn gegaan ? het hoeft ni veel te zijn maar omdat ze 'en masse' te vroeg zijn gegaan brengt het wel veel op

kleine pensioentjes uitgesloten uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              ben overigens pro pensioentax

mensen blijken het normaal te vinden om tot hun 65 te moeten werken, behalve voorgaande generaties (en ze zijn met heel veel)

waarom geen taks heffen elk jaar ze te vroeg op pensioen zijn gegaan ? het hoeft ni veel te zijn maar omdat ze 'en masse' te vroeg zijn gegaan brengt het wel veel op

kleine pensioentjes uitgesloten uiteraard
              Zou je dan de politiekers niet straffen en belasten die dat allemaal mogelijk gemaakt hebben? Die gepensioneerden van voorgaande generaties, zoals jij het noemt, hebben gewoon gedaan waar ze recht op hadden op dat moment, hoe zou je zelf zijn? Pensioen of brugpensioen weigeren en zeggen, neen, ik wil nog 5 of 10 jaar langer werken. Ik heb het nog gene horen zeggen die de kans had...
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik wou alleen jou wakker maken

geslaagd

Comment

ik wou alleen jou wakker maken

geslaagd
                  Denk het niet
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Beetje bij beetje verliezen de mensen hun vrijheid door de steeds toenemende controle door de overheid. Ik vind het angstwekkend. Vooral ook de gelatenheid bij de mensen die dit blijkbaar zomaar toelaten. Er waren zelfs al voorstellen om bij baby's standaard DNA af te nemen om hun databanken te vullen... Stel je voor... Er van uit gaan dat iedereen per definitie een misdadiger kan worden. Net zoals al jouw doen en laten wordt opgevolgd omdat er eens ergens een terrorist op een vlieger zat. Tjah, blijkbaar moeten ze tegenwoordig al niet meer in het vliegtuig zitten he.

zeg mede antwerpenaar, tis niet alsof je bent gevangen

ik denk dat wij de meest open samenleving hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Denk het niet
                      op reactietijd gezien genoeg !

Comment

op reactietijd gezien genoeg !
                        Dat 'geslaagd' bedoelde ik niet, jouw lange kruistocht tegen jong gepensioneerden wel

Comment

• het blijft maar duren, zelfs politici springen ervoor in de bres

Comment

het blijft maar duren, zelfs politici springen ervoor in de bres
                            Het is nochtans bij die mannen dat het zal moeten aangepakt worden. Nu ja, who cares?

Comment

• roll another one

Comment

roll another one

Comment

zeg mede antwerpenaar, tis niet alsof je bent gevangen

ik denk dat wij de meest open samenleving hebben
                                  Waarde stadsgenoot. Wij hebben veel minder vrijheid dan we denken.

Alles wordt in wetten gegoten om ons te "beschermen".

Nee het is idd niet zo erg als in China of Rusland, maar aan onze vrijheden wordt ook wel degelijk geknaagd.

Comment

• geef je geen ongelijk

Comment

• Voor de politiek zijn die testen waarschijnlijk geslaagd, het is overal toch met 2 tot 4 gedaald en dan was het nog met fictief geld!

Begrijp echt niet waarom wij na al die jaren nog steeds zonder vignet zitten voor buitenlanders...

belgië en Nederland betalen als een van de meeste en mogen nu aan de buurlanden ook nog gaan betalen...
                                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Generaal Weyts van de Grote Partij wil de kmheffing alsnog doordrukken. "we moeten dat gewoon doen" zegt hij. Het is van moeten jongen.

Weyts (nva) die gans het land vol trajectcontrole wil hangen gaat nu ook nog elke km die we afleggen registreren en belasten.

De motor van de vooruitgang. De motor zal bij velen ietsje langer stilstaan op de oprit.

Comment

• Wat gaan ze voor de werkende mens doen, die met hun privé wagen iedere dag 130km woon-werk km's afleggen ?
                                          Benzine
                                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                          Diesel
                                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                          X