Beetje bij beetje verliezen de mensen hun vrijheid door de steeds toenemende controle door de overheid. Ik vind het angstwekkend. Vooral ook de gelatenheid bij de mensen die dit blijkbaar zomaar toelaten. Er waren zelfs al voorstellen om bij baby's standaard DNA af te nemen om hun databanken te vullen... Stel je voor... Er van uit gaan dat iedereen per definitie een misdadiger kan worden. Net zoals al jouw doen en laten wordt opgevolgd omdat er eens ergens een terrorist op een vlieger zat. Tjah, blijkbaar moeten ze tegenwoordig al niet meer in het vliegtuig zitten he.
Je hoort soms mensen zeggen "van mij mogen ze op elke straathoek politie zetten, want ik heb niets te verbergen". Ok, leg dan eens ALLE facturen voor van ALLE werken in je woning. Dan valt hun bek al open, want er zit wel wat in het zwart tussen.
Je hoort soms mensen zeggen "van mij mogen ze op elke straathoek politie zetten, want ik heb niets te verbergen". Ok, leg dan eens ALLE facturen voor van ALLE werken in je woning. Dan valt hun bek al open, want er zit wel wat in het zwart tussen.
Comment