Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geflitist..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geflitist..

Gisteren is mijn moeder overleden na een slepende ziekte

Ik heb dus door gereden ja te snel naar huis en ben geflitst aan ongeveer denk ik 90 waar je 50 mag.

Wat mag ik verwachten, kans dat er vermindering is door omstandigheden?

Is men eerste boete ooit maar het kon me niet schelen en had er niet op gelet.

Om te beginnen, mij innige deelneming.

Ik zou het zeker vernoemen in de brief die je gaat krijgen, hoe ze gaan reageren weet ik niet. Hopelijk een beetje menselijk.

Comment

Als eerste, sterkte !

Dat is nooit leuk nieuws en dus begrijpelijk dat je iets harder hebt gereden.

Als ik u was zou ik de boete afwachten en gewoon betalen.
      Komt het voor het gerecht dan kunt u een brief sturen door welke omstandigheden dit gebeurt is.
      Of ze er wat mee doen kan ik niet zeggen.

Succes !

Comment

Innige deelneming.

Waarschijnlijk zullen ze er geen rekening mee houden bij het bepalen van de boete, was dit binnen de bebouwde kom of niet?
        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Sterkte!

Comment

Sterkte.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Veel sterkte.
              Eerst eens kijken of je over die 40km+ extra zit. Dan misschien toch een copy van het overlijden bij het PV terugsturen. Je kan maar proberen.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Mijn innige deelneming..

Binnen de bebouwde kom(+80km/h) is een probleem...; rechtbank Als je gecorrigeerd onder de 80km/h komt ; geen probleem (minnelijke schikking)

Buiten de bebouwde kom: minnelijke schikking

Comment

Sterkte.

In dit geval denk ik dat je wel het volledige boete bedrag met uitstel kan bekomen, wel veel kans dat je uw rijbewijs 14d kwijt zal zijn.
                  Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cotoneaster Bekijk Berichten
                    Weinig kans.
                    Zonder in detail te treden heb ik iets gelijkaardigs voorgehad in 2009.
                    Rechtbank wordt het sowieso, zelf gaan zonder advocaat en je verhaal doen.
                    2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cotoneaster Bekijk Berichten
                      Gisteren is mijn moeder overleden na een slepende ziekte

Ik heb dus door gereden ja te snel naar huis en ben geflitst aan ongeveer denk ik 90 waar je 50 mag.

Is men eerste boete ooit maar het kon me niet schelen en had er niet op gelet.
                      In gelijkaardige omstandigheden ooit geflitst geweest met 145 waar ik 70 mocht, is nooit iets van gekomen buiten een "probeer zoiets toch niet meer te doen he", hoop voor u hetzelfde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Veel sterkte.
                        Eerst eens kijken of je over die 40km+ extra zit. Dan misschien toch een copy van het overlijden bij het PV terugsturen. Je kan maar proberen.
                        hou je goed in deze trieste dagen.
                        En zoals hierboven vermeld
                        schrijf de omstandigheden neer en steek copy van de brief erbij. Zal zeker wel helpen

Comment

Working...
                        X