Veel van de dubbele rotondes in ons land zullen verdwijnen omdat ze nutteloos en zelfs gevaarlijk zijn. Dubbele rotondes zijn ronde punten met twee of meer rijvakken Sommige van die rotondes waren aangelegd om files te op te lossen, maar vaak zorgen ze voor nog meer file omdat mensen alleen maar de buitenste rijstrook durven nemen uit schrik dat ze anders gaan botsen met vrachtwagens of bussen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
dubbele ronde punten verdwijnen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
Die zijn er hier wel hoor in België. Kan me alleen niet meer herinneren waar we die zijn tegengekomen.
En inderdaad Bobo, vrees dat er hier vele gaan op stuntrijden. In Nederland de normaalste zaak van de wereld, kind kan de was doen. Meest recente die we gezien hebben is in Hulst aan de nieuwe brandweerkazerne. Een dubbele turborotonde daar (bijna 2 achter elkaar).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
in be 'zou' nog geen echte zijn, wel met preselectie voor de rotonde maar niet zonder weefclonficten, dixit wiki
Comment
-
Die turbos zijn misschien het proberen waard ipv alles opnieuw aan te moeten leggen? Hier in Zweden hebben de mensen geen probleem met dubbele rotondes, grotendeels omdat de meeste al virtueel rijden zoals op een turborotonde...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Bijzonder handig ik rij soms 2/300m auto's voorbij op dat 2de vak en ik rij gewoon een rondje om toch de 1e afslag te nemen maar zo win ik wel elke keer 3a5min ipv al die onnozelaars die op het 1e vak staan wachten....
Comment
-
Dit maakt me nu nog eens zenuwachtig zie.
80% DURFT niet op het tweede vak. Dus schaffen ze het maar af. Maar dat die 20% die het wel durft en er mooie tijdswinst uit haalt daar wel voordeel mee heeft, dat telt niet.
Als er nu iets is van domme onkunde in het verkeer dat ik toejuich, is het net de kudde die niet durft te doen wat in NL verplicht is. En nu gaan ze er voor zorgen dat nog dat laatste restantje fun in hele dagen filerijden ook nog afgenomen wordt.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDie zijn er hier wel hoor in België. Kan me alleen niet meer herinneren waar we die zijn tegengekomen.
En inderdaad Bobo, vrees dat er hier vele gaan op stuntrijden. In Nederland de normaalste zaak van de wereld, kind kan de was doen. Meest recente die we gezien hebben is in Hulst aan de nieuwe brandweerkazerne. Een dubbele turborotonde daar (bijna 2 achter elkaar).
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin be pinken ze virtueel nog zelfs niet aan een rotonde, want pinken das voor sissies en je zou maar een te hoffelijk kunnen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenah oke, dan zijn we goe bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen rotonde met varkensruggen, maar ik denk dat wij belgen daar te dom voor zijn en onze auto erop kaporijden
Comment
-
dubbele ronde punten verdwijnen
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAlsof het in Nederland perfect verliep van de eerste dag, ze zijn daar echt niet beter in autorijden dan hier hoor.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sander86 Bekijk Berichtenzo een turbo rotonde... ziet er niet gemakkelijk uit. Als je ergens je baan niet weet... ben er zeker van dat je dan wel situaties tegen kan komen... Maar idd, als je er rap voorbij moet zijn, gewoon 2debaanvak ... 1 ronde en dan heb je voorrang ..
Comment
Comment