Oorspronkelijk geplaatst door Bompa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
dubbele ronde punten verdwijnen
Collapse
X
-
-
gisteren ook nog voorgehad: auto op binnenste rijvak en die zonder te kijken, wel met richtingaanwijzer aan, van het binnenste rijvak de rotonde verlaat naar een dubbele rijstrookbaan.
Ik reed er schuin achter op het buitenste rijvak, dus had ik echt van slechte wil geweest had ik gewoon rechtdoor gereden en was hij volledig in fout geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenauto op binnenste rijvak en die zonder te kijken, wel met richtingaanwijzer aan, van het binnenste rijvak de rotonde verlaat naar een dubbele rijstrookbaan.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenJe bent dus duidelijk iemand die steevast rechts blijft.
Ik mag zeggen dat ik een beetje ervaring heb ondertussen en ik dat amper tot nooit zie gebeuren.
Inderdaad. Toch niks moeilijk aan? Steeds met je neus achter de achterdeur blijven. Je kan zeer duidelijk zien of de bestuurder zal afdraaien (stuur én wielen). En als hij niet afdraait, kan je er steeds tussen en moet je niet in zijn flank. En in de zeer zeldzame gevallen dat je er niet af kan: het is ROND he. Een toertje extra en je kan er wel af. Ik begrijp echt niet dat mensen dat niet doorhebben.
En zelfs al doe je een extra toertje, je bent nog altijd een pak vlotter dan die indommelende chauffeurs op het rechtse vak.
Kijk, zo doe ik het: (zelf gefilmd)
Comment
-
Ik ga een vrachtwagen met oplegger dan ook steeds op deze manier de ruimte geven op een rondpunt. Ook al rijdt hij traag, zo kan hij de twee vakken gaan gebruiken, want hij heeft me gezien, en hij weet dat ik achter hem blijf.
En ik heb nooit een probleem, en integendeel dikwijls een dankjewel als we samen het rond punt afrijden.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenIk ga een vrachtwagen met oplegger dan ook steeds op deze manier de ruimte geven op een rondpunt. Ook al rijdt hij traag, zo kan hij de twee vakken gaan gebruiken, want hij heeft me gezien, en hij weet dat ik achter hem blijf.
En ik heb nooit een probleem, en integendeel dikwijls een dankjewel als we samen het rond punt afrijden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Als je de binnenkant neemt (bij niet gescheiden rijvakken) geef je de mogelijkheid om die, die bij de volgende toegang klaar staat (of net komt aangereden en niet de intentie heeft om even aan de haaientanden te wachten) om op rotonde te komen en vóór jou de buitenkant neemt. Als hij dan (voor jou) de vierde afslag moet nemen en jij de derde heb je voor jezelf wel een probleem gecreëerd.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Het is nog steeds de wet van de jungle.Ik heb al eens gestopt in 't midden van Luik om de wegwijzers te bekijken.
Die zoeven l en r voorbij zodat je niet kunt voorsorteren.Die rijden daar maar wat rond en bestuderen even je auto.Ha een toerist met bagage,even kloten.
Dus met 4 pinkers op nam ik even de tijd om de vele wegwijzers te bekijken.(nu is er gps)Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAls je de binnenkant neemt (bij niet gescheiden rijvakken) geef je de mogelijkheid om die, die bij de volgende toegang klaar staat (of net komt aangereden en niet de intentie heeft om even aan de haaientanden te wachten) om op rotonde te komen en vóór jou de buitenkant neemt. Als hij dan (voor jou) de vierde afslag moet nemen en jij de derde heb je voor jezelf wel een probleem gecreëerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenDan vraag ik mij af, heeft de bestuurder jou dan niet langs rechts ingehaald?
Waarschijnlijk DE reden dat ze gaan verdwijnen.
PS: hier in het dorp hebben ze er nog maar net eentje opengesteld. Waarschijnlijk omdat er veel vrachtverkeer over moet.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment