Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIV Zwijnaarde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DIV Zwijnaarde

Beste Forummers,

Kan men nog steeds een nieuwe nr-plaat afhalen bij de sateliet DIV in Zwijnaarde??

Tis is Gent centrum te doen volgens mij. edit aan de visserij
    Last edited by Titleist; 27/02/2014, 12:38.

Comment

Nummerplaten kunnen niet meer afgehaald worden, ze worden steeds met de post bezorgd.
      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
        Nummerplaten kunnen niet meer afgehaald worden, ze worden steeds met de post bezorgd.
        GVD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
          GVD
          told you so
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
            Ook als het herinschrijven is,blijkbaar kan de makelaar deze dan niet via internet aanvragen,documenten moeten ofwel opgestuurt worden met de post of ginds afhalen,maar de bediende kon me niet zeggen of dat nog in Gent mogelijk was..

Comment

Als het gaat, rij dan zeker niet naar Zwijnaarde aangezien ze daar niet meer zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                Als het gaat, rij dan zeker niet naar Zwijnaarde aangezien ze daar niet meer zijn.

http://www.mobilit.belgium.be/nl/nie...uisdivgent.jsp
                I know,maar de ene zegt ,lukt niet meer om zelf achter de platen te gaan ,de andere zegt van wel?

Comment

Normaal is dit niet meer mogelijk.
                  Een herinschrijving is natuurlijk een uitzondering.
                  Misschien eens bellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    Normaal is dit niet meer mogelijk.
                    Een herinschrijving is natuurlijk een uitzondering.
                    Misschien eens bellen?
                    In Brussel liggen ze pss allemaal dood,en van Gent vind ik geen tel.nr..

Comment

Ze gaan misschien terug verhuizen.
                      Stad Gent gaat staatssecretaris Melchior Wathelet enkele alternatieve locaties suggereren voor het DIV-kantoor in de Visserij. Allemaal locaties in het centrum van Gent, zo bleek tijdens de gemeenteraad.

Denk niet dat DIV Gent telefonisch te bereiken is.
                      Zou daar anders nogal een boeltje worden.

Comment

Ge kunt geen plaat afhalen, maar wel uw documenten binnensteken en dan heb je de plaat de volgende dag in de bus. Reken op 15-30min wachttijd als je naar Gent gaat.
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Ge kunt geen plaat afhalen, maar wel uw documenten binnensteken en dan heb je de plaat de volgende dag in de bus. Reken op 15-30min wachttijd als je naar Gent gaat.
                          Ah,da's dus het nieuws waar ik op wachtte,merci Tjeu ,maandag binnensteken se...

Comment

In deze PDF kun je lezen wat kan (moet) via webdiv en wat moet via de antennes van DIV.

En hier vind je de adressen van de antennes. (Oost-Vlaanderen: Visserij 43, 9000 Gent)

Maar nummerplaten krijg je zeker niet meer mee in de antennes, deze worden normaal na inschrijving (met WebDIV of in de antenne) via de post verzonden naar het opgegeven adres (thuis, werk, garage,..).

De enige keer dat je op een antenne een plaat zou kunnen meekrijgen is volgens mij wanneer je een omwisseling van een plaat vraagt omdat deze bijvoorbeeld onleesbaar geworden is ofzo, dan dacht ik kun je naar de antenne gaan met de aanvraag daar indienen en dan wachten tot je bericht krijgt dat de plaat toegekomen is, dan kun je de oude (onleesbare) plaat omruilen voor de nieuwe plaat. (En de beschadigde plaat moet er wel al één zijn van het europees model anders gaat het ook niet).
                            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Inderdaad,maandag a.s. in de namiddag ga ik met de papieren,in de voormiddag zetelt de douane en kan je soms lang moeten wachten, en dinsdag zou ik ze moeten in de bus hebben,bedankt allen voor te helpen!!

Comment

Working...
                              X