Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nummerplaten kunnen niet meer afgehaald worden, ze worden steeds met de post bezorgd.
Ook als het herinschrijven is,blijkbaar kan de makelaar deze dan niet via internet aanvragen,documenten moeten ofwel opgestuurt worden met de post of ginds afhalen,maar de bediende kon me niet zeggen of dat nog in Gent mogelijk was..
Stad Gent gaat staatssecretaris Melchior Wathelet enkele alternatieve locaties suggereren voor het DIV-kantoor in de Visserij. Allemaal locaties in het centrum van Gent, zo bleek tijdens de gemeenteraad.
Denk niet dat DIV Gent telefonisch te bereiken is.
Zou daar anders nogal een boeltje worden.
Ge kunt geen plaat afhalen, maar wel uw documenten binnensteken en dan heb je de plaat de volgende dag in de bus. Reken op 15-30min wachttijd als je naar Gent gaat.
Ge kunt geen plaat afhalen, maar wel uw documenten binnensteken en dan heb je de plaat de volgende dag in de bus. Reken op 15-30min wachttijd als je naar Gent gaat.
Ah,da's dus het nieuws waar ik op wachtte,merci Tjeu ,maandag binnensteken se...
Maar nummerplaten krijg je zeker niet meer mee in de antennes, deze worden normaal na inschrijving (met WebDIV of in de antenne) via de post verzonden naar het opgegeven adres (thuis, werk, garage,..).
De enige keer dat je op een antenne een plaat zou kunnen meekrijgen is volgens mij wanneer je een omwisseling van een plaat vraagt omdat deze bijvoorbeeld onleesbaar geworden is ofzo, dan dacht ik kun je naar de antenne gaan met de aanvraag daar indienen en dan wachten tot je bericht krijgt dat de plaat toegekomen is, dan kun je de oude (onleesbare) plaat omruilen voor de nieuwe plaat. (En de beschadigde plaat moet er wel al één zijn van het europees model anders gaat het ook niet).
Inderdaad,maandag a.s. in de namiddag ga ik met de papieren,in de voormiddag zetelt de douane en kan je soms lang moeten wachten, en dinsdag zou ik ze moeten in de bus hebben,bedankt allen voor te helpen!!
Comment