Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu het hier toch over A'pen - Bxl gaat... Vroeger deed ik Sint-Niklaas - Rumst, binnekort Sint stevens woluwe - Rumst, 30 km, mag ik rekenen op drie kwartier/ een uur? ( om 05.30uur smorges vertrekken de ene week (6.30 beginnen), de andere week moet ik om 08.00 beginnen, dacht te vertrekken rond 06.45 of is dit te optimistisch?
Ik heb een beslissing gemaakt, ik blijf in Kontich werken.
het pakket dat ze me konden aanbieden was een bedrijfswagen en ongeverr behoud van loon of loonsopslag (250eur brutto).
echter konden ze geen maaltijdcheques bieden en moest ik ook 6 verlofdagen inleveren. Mijn wagen is afbetaald en de gebruikskkosten vallen op zich mee op deze moment, ik ken mezelf en zou naast de bedrijfswagen toch een weekendcar bijkopen dat me aanstaat. Als ik alles bij elkaar bekijk zou het me niet echt veel financiele vooruitgang geven... Ik heb het aanbod dan ook naadt mij neergelegd.
ik heb de afstand gedaan op 3 verschillende dagen. Korste keer 50 minuten, langste keer 1u25 minuten. Dit allemaal op uren net voor of net na de spits
Denk dat het een wijze beslissing is als er maar zulke beperkte voordelen bij betrokken zijn.
Ben wel blij dat je bent gaan testen hoelang je er eventueel zou kunnen overdoen. Zo heb je toch een duidelijk beeld gekregen van je verplaatsing.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Nu het hier toch over A'pen - Bxl gaat... Vroeger deed ik Sint-Niklaas - Rumst, binnekort Sint stevens woluwe - Rumst, 30 km, mag ik rekenen op drie kwartier/ een uur? ( om 05.30uur smorges vertrekken de ene week (6.30 beginnen), de andere week moet ik om 08.00 beginnen, dacht te vertrekken rond 06.45 of is dit te optimistisch?
Zou zeker geen probleem mogen zijn die richting en uren.
06:30u beginnen, kan je doorrijden rond 05:50u en dan ga je nog ruimschoots op tijd zijn. Denk dat je er in normaal omstandigheden een goeie/dikke 25min. zal overdoen.
Om je een idee te geven, van op het vertrekniveau in Zaventem bvb is het net 23min. rijden tot aan de ingang van de Craeybeckxtunnel tegen een legale snelheid.
08:00u beginnen, zou ik rond 07:10u vertrekken.
Good luck & succes!
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Dank u wel voor de reacties. Het is nog tot eind vant jaar en dan gedaan met project en terug richting Wvl. Werk op een 'werf' bij Fabricom niet ver van Aleris in Duffel. ( Retibo project). Om na het werk terug naar bxl te rijden zien we dan weer wel, desnoods binnendoor als het via de autostrade vast zit.
Comment