Beste autovrienden,
Een week of 2 terug reed ik op een rustige 90 weg en was wat in gedachten verzonken. Ik kijk in m'n buitenspiegel of het ok was in te voegen en toen ik weer voor me keek, was het oranje geworden. Zo net op dat punt waar je twijfelt alles dicht te gooien of nog door te rijden. Nu ja, ik koos voor het laatste en reed door. Het zal zo echt wel heel nipt tussen oranje en rood zijn geweest.
Het was een zwaar bewolkte dag en heb niet echt een flits opgemerkt, maar itt een snelheidsbekeuring vind ik een boete rood licht toch een blamage.
Mijn vraag:
Flits zo een ding vanaf de microseconde dat het rood wordt, of zit daar nog een seconde speling op? Ik lees op internet tegenstrijdige meningen.
Zou ik ondertussen al niet de boete in de bus hebben gekregen?
Een week of 2 terug reed ik op een rustige 90 weg en was wat in gedachten verzonken. Ik kijk in m'n buitenspiegel of het ok was in te voegen en toen ik weer voor me keek, was het oranje geworden. Zo net op dat punt waar je twijfelt alles dicht te gooien of nog door te rijden. Nu ja, ik koos voor het laatste en reed door. Het zal zo echt wel heel nipt tussen oranje en rood zijn geweest.
Het was een zwaar bewolkte dag en heb niet echt een flits opgemerkt, maar itt een snelheidsbekeuring vind ik een boete rood licht toch een blamage.
Mijn vraag:
Flits zo een ding vanaf de microseconde dat het rood wordt, of zit daar nog een seconde speling op? Ik lees op internet tegenstrijdige meningen.
Zou ik ondertussen al niet de boete in de bus hebben gekregen?
Comment