Mededeling

Collapse
No announcement yet.

marge parkeerticket kwa tijd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• marge parkeerticket kwa tijd

Hallo,

Mijn vrouw heeft een parkeerboete gekregen in Gent, ze had betaald maar een kwartier te weinig, de parkeerwachter (beweert) dat ze een kwartier te laat was, dus 25 euro boete.

Nu vraag ik mij af:
    - hoe kunnen ze bewijzen dat die tijd klopt?
    - Is er geen 'academisch' kwartiertje? Enige flexibiliteit?

Offtopic, maar ik vind het redelijk belachelijk dat we langs alle kanten belasting moeten betalen op onze auto en brandstof, gemeentebelasting, etc. en dan nog eens gepest worden door die parkeerbedrijven...het wordt hier een verzuurde boel!

Te laat is te laat , jammer .

Comment

Een academisch kwartiertje zit er niet in volgens mij. De tijd wordt denk ik bepaald aan de hand van de tijd op het toestel waarmee de gegevens van de wagen ingegeven worden. Verbeter me als ik fout ben.

Wat je wel kan proberen als je een paar minuten te laat bent is een sms sturen om zo een gratis kwartier sms parkeren erbij te nemen. Wel niet vergeten van je terug af te melden van zodra je bij je wagen bent natuurlijk.

En betalen voor te kunnen parkeren is niet fijn, maar betalen volgens gebruik is nog niet zo'n slecht systeem. Op allerlei plaatsen parkeerplaatsen wegnemen en zo een plaatsgebrek creëren is dan weer een minder goed plan volgens mij...

Comment

Meestal krijg je 5min maar ze onthouden dat en zien ze de auto nog staan keren ze gewoon terug na enkele minuten.
        Als je in gent niet wil betalen steel een bulgaars plak en vijs dat er telkens op hé.
        Polo 6n 1.4

Comment

nuja, ik kon het maar proberen van het academisch kwartiertje...

ivm die bulgaarse plaat, ik heb de foto opgevraagd en een collega passeerde toevallig, hij dacht dat ik de foto in marokko of zo genomen had...zat een vrou met hoofddoek naast m'n auto te bedelen en het liep ook vol 'gesluierde' belgen...

Soit, Bulgaarse platen zijn geen optie dus nog maar wat geld storten zodat ze de parkeerbedrijven kunnen betalen...

Comment

Bijgevoegde Bestanden
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
            X