Oorspronkelijk geplaatst door Sjokolattesaas
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nr-plaat-scan voor/na de brug
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenin oostende zie je genoeg marginalen die maandelijks hun bezoekje brengen aan het ocmw voor geld, de trip doen ze dan wel in een recente mercedes of bmw
Of bijv. nieuwe Belgen die een blitse beamer eigenlijk delen en gebruiken onder elkaar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk BerichtenMiskijk je nooit op een wagen waar iemand mee rijdt, kan bijv 2de hands zijn met al redelijk veel kms op de teller gekocht.
Of bijv. nieuwe Belgen die een blitse beamer eigenlijk delen en gebruiken onder elkaar ...lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendan nog, je hebt nog de taksen en verzekering, onderhoud,... iemand die geld krijgt van het OCMW mag en kan zich zoiets niet veroorloven.
Dus een uitkeringstrekker "mag" enkel op water en brood leven, zonder tv, telefoon en transportmiddelen?
Hij "kan" zich dat veroorloven omdat hij misschien niet toegelaten activiteiten uitoefent. Dat dan weer wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHet woordje "mag" vind ik wel wat sneu hoor.
Dus een uitkeringstrekker "mag" enkel op water en brood leven, zonder tv, telefoon en transportmiddelen?lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenin oostende zie je genoeg marginalen die maandelijks hun bezoekje brengen aan het ocmw voor geld, de trip doen ze dan wel in een recente mercedes of bmw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat is het probleem? Schuif gewoon mee aan, je hebt ook een recente Mercedes.
Comment
-
En dan vraag ik mij af hoe kun je nu weten wie een leefloon krijgt en wie niet? We leven nu toch niet meer als in de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw waarbij sommige bevolkingsgroepen openbaar een kenteken moesten dragen om aan te tonen dat ze tot die groep behoorden. Als ik de bedragen van het leefloon bekijk (€541,94 voor samenwonenden, €817,36 voor een alleenstaande, €1089,92 voor iemand met gezinslast) dan lijkt het mij toch duidelijk dat een "premium" wagen daar niet mee aangekocht en onderhouden kan worden. Dat er sommigen zijn die het systeem misbruiken dat zal waarschijnlijk wel waar zijn, maar die zullen maar een klein deel uitmaken van die groep (om het even welke groep). De personen die het systeem misbruiken moeten er inderdaad uit, of het nu is dat ze uitkeringen aanvragen in verschillende gemeenten/diensten of bij klussen in het zwart, want die uitkeringen zouden er moeten zijn om (tijdelijk) verder te kunnen (over)leven.
Als een gezin/persoon aangewezen is op een uitkering dan is het vet echt wel van de room (het zal eerder zeer magere melk worden) kijk maar eens naar die verschillende bedragen (niet alleen leefloon) en vraag jezelf dan maar eens af hoe je kunt/moet leven van zo'n bedrag, zeker als je nog schoolgaande kinderen hebt en geen eigendom.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenWie rijdt er nu rond met de auto van zijn ex? Goe zot ja.,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenEn dan vraag ik mij af hoe kun je nu weten wie een leefloon krijgt en wie niet?lets have some more member berries
Comment
Comment