Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Télépéage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    bij m'n vriendin thuis hebben ze verschillende van die fasen,
    ik geloof dat er een jaarlijks forfait betaald wordt + een vaste som per maand dat je het gebruikt. Als je het bvb in december niet gebruikt wordt er niks aangerekend. maar het is dus een systeem dat niet gevoelig is aan de frequentie waarmee je passeert.
    Idd, iets van een 3 euro per maand als je het gebruikt. Lijkt mij ook de beste formule te zijn.

Tot nu toe gebruikten wij altijd het kaartje van een kennis. Maar dat kan nu niet meer wegens omstandigheden.

Ben daarom aan het kijken om ons zelf te abonneren. Maar 'k vind nergens een internationaal abonnementsinvulding. Frans adres en rekn hebben we wel, maar da's niet zo handig natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
      Idd, iets van een 3 euro per maand als je het gebruikt. Lijkt mij ook de beste formule te zijn.

Tot nu toe gebruikten wij altijd het kaartje van een kennis. Maar dat kan nu niet meer wegens omstandigheden.

Ben daarom aan het kijken om ons zelf te abonneren. Maar 'k vind nergens een internationaal abonnementsinvulding. Frans adres en rekn hebben we wel, maar da's niet zo handig natuurlijk
      Klopt, daar heb ik het over.

Ik heb geen ervaring met andere systemen maar dat lijkt mij toch het meest handige

@ pirre: kzou het u nog wel eens willen zien doen
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

En bij Sanef kan je blijkbaar nu ook online inschrijven met een buitenlands adres. Je hebt wel een creditcard nodig.

30 euro waarborg voor de badge
        2 euro / gebruikte maand
        3 euro transportkosten.

Lijkt me de interessantste formule voor vakantiegangers te zijn

Comment

Klopt, daar heb ik het over.

Ik heb geen ervaring met andere systemen maar dat lijkt mij toch het meest handige

@ pirre: kzou het u nog wel eens willen zien doen
          Alex, mijn telepéageromeo

Comment

'k was blijkbaar de link vergeten

en op 'formule mensuelle' klikken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
              Rij langs de Route Napoleon, vertrek een paar uur vroeger en geniet van het uitzicht.
              Deze weg is een van de oudste in Europa en daarbij nog met de mooiste zichten.

En gratis...
              Volledig mee akkoord. Vorig jaar niet kunnen doen daar we met 2 andere koppels naar het zuiden reden. Maar dit jaar rij ik alleen, net om de route Napoleon nogmaals te doen

Heb ook eens meegemaakt dat er daar 2 vrachtwagens van transport exceptionele op reden ! die moesten dan voor elke bocht 3 tot 4 keer manouvreren om door te geraken !
              Na 3 uur aan stapvoets verkeer hebben we ergens op klein hobbelig baantje genomen (onverhard) om ze de pas af te snijden. Daarna was het een en al zaligheid ! Route napoleon volledig leeg in onze richting

Comment

Welke route is dat die napoleon?

Comment

En bij Sanef kan je blijkbaar nu ook online inschrijven met een buitenlands adres. Je hebt wel een creditcard nodig.

30 euro waarborg voor de badge
                  2 euro / gebruikte maand
                  3 euro transportkosten.

Lijkt me de interessantste formule voor vakantiegangers te zijn
                  eigenlijk best goedkoop, voor mensen die meerdere keren per jaar in Frankrijk zijn is dit toch enorm de moeite waard ? ik snap niet goed dat er zo weinig Fransen zijn die hierin investeren ..

Het zaligste is natuurlijk als er een kilometer file staat en je dankzij dat bakje gewoon op't linkervak alles kunt voorbijsteken en zo een uur hebt uitgespaard
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                    Welke route is dat die napoleon?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                      Kheb familie in ardeche waar we twee keer per jaar heen moeten. Een GPS kopen voor de tolvrije wegen is bijna goedkoper dan de péage ...
                      Maar je krijgt er wel bijna perfect onderhouden autostrades voor terug, als je dat vergelijkt met waar we hier in Belgie moeten op rijden...

Comment

eigenlijk best goedkoop, voor mensen die meerdere keren per jaar in Frankrijk zijn is dit toch enorm de moeite waard ? ik snap niet goed dat er zo weinig Fransen zijn die hierin investeren ..

Het zaligste is natuurlijk als er een kilometer file staat en je dankzij dat bakje gewoon op't linkervak alles kunt voorbijsteken en zo een uur hebt uitgespaard
                        Dat is wel enorm goedkoop in vergelijking met wat je moet betalen zonder abonnement. Het is dus effectief zo dat je maar 2Euro moet betalen per maand onafhankelijk van hoe intensief je op die banen rijdt? 't Is bijna te zot om te geloven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                          Dat is wel enorm goedkoop in vergelijking met wat je moet betalen zonder abonnement. Het is dus effectief zo dat je maar 2Euro moet betalen per maand onafhankelijk van hoe intensief je op die banen rijdt? 't Is bijna te zot om te geloven.
                          Volgens mij zal je toch de gewone prijs op je Credit Kaart aangerekend krijgen hoor

Comment

Uiteraard moet je de normale péage-kosten ook nog betalen

Die 2 euro / maand kan je zien als vergoeding voor significante tijdswinst en vooral voor de mindere frustraties bij het eventuele aanschuiven tss de Hollandse sleurhutten.

Comment

Uiteraard moet je de normale péage-kosten ook nog betalen

Die 2 euro / maand kan je zien als vergoeding voor significante tijdswinst en vooral voor de mindere frustraties bij het eventuele aanschuiven tss de Hollandse sleurhutten.
                              Ah, ik begreep er al helemaal niks van.

Nu ja, dan vind ik het voordeel toch maar relatief klein, tenzij je echt in het topseizoen door Frankrijk reist vallen die wachttijden aan de peages best wel mee.

Comment

en bij de visa's staan er zowiezo veel minder wagens.

Comment

Ah, ik begreep er al helemaal niks van.

Nu ja, dan vind ik het voordeel toch maar relatief klein, tenzij je echt in het topseizoen door Frankrijk reist vallen die wachttijden aan de peages best wel mee.
                                  het hangt natuurlijk af van welke autostrade je gebruikt ... maar de laatste 4 maanden ben ik 6 keer naar Parijs gemoeten (nu ja, ge"moeten" ..) en ik was verdorie toch blij van dat te hebben ...

een keer dat er 50 auto's per péagedink staan voor je, is het mij die 2€ dubbel en dik waard
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Even melden dat ik gisteren het formulier online heb ingevuld. Heb reeds een bevestigingsmail gekregen.

Binnen enkele dagen zou het bakje per post moeten toekomen, hopelijk

Comment

Even melden dat ik gisteren het formulier online heb ingevuld. Heb reeds een bevestigingsmail gekregen.

Binnen enkele dagen zou het bakje per post moeten toekomen, hopelijk
                                      ik hoop het ook voor jou ! het zijn grijze dit jaar
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ik hoop het ook voor jou ! het zijn grijze dit jaar
                                        'k Vind dat toch eerder wit hoor

Vandaag zat alles dus in de bus

Comment

'k Vind dat toch eerder wit hoor

Vandaag zat alles dus in de bus
                                          veel plezier ermee

hopelijk werkt het van de eerste keer, 't is niet leuk als je het voor de eerste keer wil proberen en het niet blijkt te werken
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X