Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Télépéage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
    Ik gebruik het bumper bij een télépéagerijder systeem om de péages voorbij te gaan en warempel het werkt
    Ik kan me voorstellen dat het kan werken, gezien het sensorsysteem.
    Maar dat proberen brengt toch risico's met zich mee.
    Ik geloof dat er overal camera's hangen aan die hokjes.
    Verder is er altijd personeel aanwezig en meestal staan er politieagenten ietsje verder geparkeerd.

Comment

Hoi,

Ik ga deze post van onder het stof vandaan halen.
      Ik ben in bezit van 2 badges bij liber-t en heb nooit problemen gehad.
      Verleden week had ik gelukkig de 2 badges in de auto liggen want er werkte één niet.
      Weet er iemand waar je deze kan laten nakijken of de batterij kan laten vervangen?

Mvg

Koenkel

Comment

Bij die mannen zelf. Als je Frankrijk binnenrijdt heb je vaak ter hoogte van de eerste peage een "agence de telepeage".

Comment

Of gewoon met de post, nieuwe aanvragen en die sturen een vervangbakje op.

Comment

Buiten de tijdswinst met télépéage, krijg je bvb ook korting als je regelmatig dezelfde route neemt ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
              Buiten de tijdswinst met télépéage, krijg je bvb ook korting als je regelmatig dezelfde route neemt ?
              Dat kan, maar dan neemt je een ander type abbonnement

Comment

bij mij werkt dat spul niet 100% , soms perfect maar bij andere hokjes sta je stil( 20 a 30 sec) en zit ik met diene badge in de auto te zwaaien tot hem biep zegt

vraag mij af of het aan de badge ligt, of aan de slecht ontvangst in de auto
                ( is nochtans cabrio met stoffen dak)

iemand ook dat probleem?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                  bij mij werkt dat spul niet 100% , soms perfect maar bij andere hokjes sta je stil( 20 a 30 sec) en zit ik met diene badge in de auto te zwaaien tot hem biep zegt

iemand ook dat probleem?
                  Kleef hem eens net achter uw achteruitkijkspiegel. Dat werkt bij mij perfect.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten

iemand ook dat probleem?
                    Ligt aan de peagehokjes zelf. Hangt af van wie de snelweg uitbaat, bij sommigen moet je niet stoppen, bij anderen moet je dat wel en bij sommige duurt het idd enkele seconden voor je reactie krijgt. Ermee zwaaien haalt niets uit, integendeel, beter gewoon laten hangen, hij vindt hem uiteindelijk wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      Kleef hem eens net achter uw achteruitkijkspiegel. Dat werkt bij mij perfect.

zal dat es proberen, in december zie

Comment

Topic even omhoog halen. Ik heb een 4tal jaar geleden ook zo'n bakje/badge aangeschaft via VAB en tot vorig jaar geen enkel probleem mee gehad maar nu lees ik op de site van VAB het volgende:

"Wij zijn genoodzaakt om de verdeling van de Télépéage Liber-t badge voorlopig
                        stop te zetten.
                        De nieuwe Europese normen rond beveiliging en bescherming
                        van de gegevens van betaalkaarten, maken het onmogelijk om de betalingen nog te
                        innen via een kredietkaart. Wij doen er alles aan om een oplossing te zoeken
                        zodat dit ledenvoordeel snel terug beschikbaar is.

Beschik je reeds over
                        een Télépéage badge via VAB? Je kan deze voorlopig nog blijven gebruiken.
                        Vergeet niet eventuele wijzigingen (adres, kredietkaart,…) steeds aan ons te
                        melden via contact@vab.be. "

Geen idee hoelang die boodschap al op de site staat maar kan/mag ik problemen verwachten ingevolge bovenstaande (quid 'voorlopig')? Gaat mijn "bakske" nog werken met andere woorden

Dank bij voorbaat,
                        Duke

Comment

Je kan dus terug zonder probleem de Liber-t badge bestellen. Vandaag ééntje besteld op hun site. Kan ook met Visa.
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                          X