Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Weldra trajectcontrole in Waaslandtunnel (Antwerpen)
Voor de Kennedytunnel en op de ring gingen ze toch van die adaptieve flitspalen zetten die zich aanpasten aan de opgegeven snelheid op de borden? Of dit reeds zo is weet ik niet.
Waarom moeten ze in Vlaanderen de bevolking toch altijd zo controleren en geld uit de zakken kloppen?
Klopt iedereen heeft schrik dat ze het een keer onverwacht opzetten
Toch gek dat mensne vertragen om een boete te vermijden, maar niet trager rijden om risico's te verlagen waarmee ze potentieel zichzelf of andere doden...
Ik heb nog geweten een jaar of 40 geleden mijn vader reed 60/65 in de Waaslandtunnel, de man achter ons vond dat duidelijk niet snel genoeg, begon wat te lichten, pa naar de toegelaten snelheid van 45/50 daar in de bebouwde kom van de tunnel, wij dan nog wat wuiven achterin, die man werd totaal gek
Deze stond niet in de krant, wel 4 andere gewestwegen, o.a. Op N42 in Oosterzele, staat daar nu al vol met flitspalen, ... Argument is veel zware ongevallen
volgens mij zijn dat gegevens van 10 jaar terug :-(
De testperiode van de ANPR-camera’s in de Waaslandtunnel is afgelopen. Het systeem voor automatische nummerplaatherkenning wordt effectief ingezet vanaf 1 september.
Bij uitzonderlijke verkeersdrukte kan de politie de tunnel opnieuw afsluiten voor wie vanuit Linkeroever naar Antwerpen wil.
Voorlopig wordt er enkel gecontroleerd op de snelheidslimieten, in een volgend stadium komt er ook een controle op het inhaalverbod en niet-toegelaten voertuigen.
Comment