Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weldra trajectcontrole in Waaslandtunnel (Antwerpen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

(mini)bussen mogen erdoor, ook mobilhomes

alleen vrachtwagens + 1.5 ton zijn verboden

Comment

ondertussen zijn de lichte vrachten opgetroken tot 3.5 ton

en de trajectcontrole zal pas werken tegen september 2015

De slimme camera's in de Waaslandtunnel werken voorlopig nog niet. Volgens de politie zullen ze pas in september ingezet kunnen worden.

Comment

vandaag bevestiging in hln op papier...vanaf 1/9/2015

Comment

Moet daar geregeld door, dat wordt dan cruise control , spijtig dat er geen lane assist technology in mijn auto zit of ik kon 3 minuten pitten.

Comment

het is nu al bezig iedereen rijdt netjes 50

goed zo

Comment

Klopt iedereen heeft schrik dat ze het een keer onverwacht opzetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Voor de Kennedytunnel en op de ring gingen ze toch van die adaptieve flitspalen zetten die zich aanpasten aan de opgegeven snelheid op de borden? Of dit reeds zo is weet ik niet.

Waarom moeten ze in Vlaanderen de bevolking toch altijd zo controleren en geld uit de zakken kloppen?
                Omdat veel mensen dat willen, veilige wegen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                het is nu al bezig iedereen rijdt netjes 50

goed zo
                Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                Toch gek dat mensne vertragen om een boete te vermijden, maar niet trager rijden om risico's te verlagen waarmee ze potentieel zichzelf of andere doden...
                BMW 420dA : >>>

Comment

Ik heb nog geweten een jaar of 40 geleden mijn vader reed 60/65 in de Waaslandtunnel, de man achter ons vond dat duidelijk niet snel genoeg, begon wat te lichten, pa naar de toegelaten snelheid van 45/50 daar in de bebouwde kom van de tunnel, wij dan nog wat wuiven achterin, die man werd totaal gek
                  Last edited by ; 27/06/2015, 12:59.

Comment

Deze stond niet in de krant, wel 4 andere gewestwegen, o.a. Op N42 in Oosterzele, staat daar nu al vol met flitspalen, ... Argument is veel zware ongevallen
                    volgens mij zijn dat gegevens van 10 jaar terug :-(

nu is het overal volle witte lijn

Comment

De testperiode van de ANPR-camera’s in de Waaslandtunnel is afgelopen. Het systeem voor automatische nummerplaatherkenning wordt effectief ingezet vanaf 1 september.
                      Bij uitzonderlijke verkeersdrukte kan de politie de tunnel opnieuw afsluiten voor wie vanuit Linkeroever naar Antwerpen wil.
                      Voorlopig wordt er enkel gecontroleerd op de snelheidslimieten, in een volgend stadium komt er ook een controle op het inhaalverbod en niet-toegelaten voertuigen.

gva.be

Comment

er wordt in de konijnepijp intussen niet sneller meer gereden, mss om 3 uur snachts nog eens door een toerist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
                          de kracht van camera's of flitspalen ;-)
                          ook als ze niet actief zijn, remt iedereen ... :-(

Comment

En meeste remmen dan nog af tot 110/u op teller, want ja stel dat ze toch nog te snel voorbij rijden.. Flitsen voor verkeersveiligheid.
                            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                            X