Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plaatselijk verkeer/handelaars bereikbaar-bord (Lier)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Plaatselijk verkeer/handelaars bereikbaar-bord (Lier)

Soms moet ik bij Cardoen zijn.Op dat bord van handelaars bereikbaar staat ook Aldi.
    Als je dat doet dan heb je een pv(165).Mag men desinformatie geven of is het schrijven met een vork.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
    Soms moet ik bij Cardoen zijn.Op dat bord van handelaars bereikbaar staat ook Aldi.
    Als je dat doet dan heb je een pv(165).Mag men desinformatie geven of is het schrijven met een vork.
    Als je wat doet? Naar Cardoen gaan ipv naar Aldi?

Kan je je vraag (want dat is het toch?) verduidelijken?
    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Snap et ook niet van wat het punt is?
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

'schrijven met een vork' is een uitdrukking die ik nog niet kende

Comment

op kaffee verdienen ze zo tonnen aan mensen die een pintje te ver zijn

Comment

Toeval wil dat ik straks even in Lier moet zijn. Zal daar is passeren als ik er aan denk. Kan ik ook zien of de flikken daar met nu echt met vorken schrijven.

Comment

Mijn oom is korpschef bij de Lierse politie. Ik zal em is vragen of ze een lopende rekening voor verketten hebben bij den Ikea.

Comment

dat zal wel dubbel krijt nu zijn, met de besparingen

Comment

Ik ben er daarstraks eens gepasseerd. Ik zie het probleem niet. Er waren geen agenten op dat moment te zien en vorken al helemaal niet. Ben tot aan de Cardoen gereden en ben dan teruggedraaid. Tot aan de Aldi moet dus ook lukken. Aja, want je bent plaatselijk verkeer als je daar moet zijn.

Comment

Gij hebt sjans,gisteren ca 12 hr stond het buske aan Honda.Leg het dan maar uit.
                    Het is de 2° maal dat die baan is afgesloten en nu met de enkelrichtingen zie ik veel rare dingen,spookrijders enz.
                    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Schrijven met een vork = fel overdreven rekeningen maken.

Comment

Wie heeft welke borden geplaatst? Bord met uitgezonderd plaatselijk verkeer zal wellicht een "officieel" bord zijn en het bord met handelaars bereikbaar wellicht een bord door de handelaars zelf geplaatst of ben ik verkeerd?

Als er een bord staat met plaatselijk verkeer toegelaten dan mag men daar gebruik van maken van die weg als men daar moet zijn (handelaar of andere). Als er een bord zou staan dat men daar niet door mag... tja dan mogen handelaren daar nog zoveel borden zetten als ze willen je mag er niet door...
                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Zo'n "handelaars bereikbaar-bord" is geen officieel bord ... je mag trouwens geen borden plaatsen zonder dat je daarvoor toestemming hebt aangevraagd.

Misschien heeft hij een boete gekregen voor het plaatsen van zo'n bord ?

Comment

Sinds gisteren zijn de borden van bereikbare handelaars aangepast.Er staat een rode verfstreep op de niet bereikbaren
                            De muren hebben oren..

Comment

Had je handschoenen aan of heb je de rode verf van je handen moeten wassen nadien ? ...

Comment

Working...
                              X