Mededeling

Collapse
No announcement yet.

250 km/u op de snelweg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Goh... Als je 500 km dient af te leggen vind ik het toch leuker dit aan een gemiddelde van 180 te doen dan aan 90...

Eerst en vooral minder dan 3 uur ik het eerste geval en bijna 6 uur in het tweede...
    Een gemiddelde van 180 op een afstand van 500km wordt tegenwoordig zeer moeilijk zelfs in Duitsland, wegenwerken 80km/u in Duitsland, 100, 120, 130 ook al op veel plaatsen de maximumsnelheid in Duitsland. En dan mag er nog niet teveel verkeer zijn of je mag ook regelmatig van het gas omdat "tragere" wagens zich soms ook op het linkerbaanvak bevinden (of zich zouden kunnen bevinden)...
    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Ik rij ook graag snel op de snelweg, maar het verkeer laat dit alsmaar minder toe. Als er wagens op de eerste en tweede band rijden durf ik niet aan hoge snelheid passeren. Een snelheidsverschil van twintig dertig per uur is al veel als er enen plots naar het derde vak komt vlak voor jou.
      Ik doe het enkel nog op bijna lege autosnelwegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
        Ja ok, maar 180 valt nog onder "cruisen" bij mij, en niet snel rijden
        Uw Volvo raket telt niet mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Uw Volvo raket telt niet mee!
          Mijn a1 raket dan ook ni?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
            Mijn a1 raket dan ook ni?
            Uw A1 is geen raket, da's een Thrust SSC.

Comment

Snel rijden op een rechte baan is toch niks leuks aan. Mijn kleine Volvo haalt 260+ (topsnelheid moet ik nog altijd eens testen). Tot 250 gaat vlot, hoger ben ik nog niet gegaan, dat vind ik iets te riskant (zelfs op de autobahn) als er op het rechtervak nog auto's rijden.
              Ik vind riskant altijd kicken, waarom denk je dat ik 250+ rij met de moto ?
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Waarschijnlijk heeft u zelfmoordneigingen , ongeacht of u daar andere medeweggebruikers mee in gevaar brengt of niet.Puur egoisme dus.

Comment

Snel rijden op een rechte baan is toch niks leuks aan. Mijn kleine Volvo haalt 260+ (topsnelheid moet ik nog altijd eens testen). Tot 250 gaat vlot, hoger ben ik nog niet gegaan, dat vind ik iets te riskant (zelfs op de autobahn) als er op het rechtervak nog auto's rijden.

Das een verstandige redenering: 250 is ok, 260 is te riskant...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                      Een gemiddelde van 180 op een afstand van 500km wordt tegenwoordig zeer moeilijk zelfs in Duitsland, wegenwerken 80km/u in Duitsland, 100, 120, 130 ook al op veel plaatsen de maximumsnelheid in Duitsland. En dan mag er nog niet teveel verkeer zijn of je mag ook regelmatig van het gas omdat "tragere" wagens zich soms ook op het linkerbaanvak bevinden (of zich zouden kunnen bevinden)...
                      GEMIDDELD 180 rijden is altijd al moeilijk geweest. Dan moet je constant 230-240 rijden en een tank hebben die 500km kan afleggen.

Comment

Working...
                      X