Oorspronkelijk geplaatst door germinal
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
250 km/u op de snelweg
Collapse
X
-
Hier kon iets interessant gestaan hebben...
-
Ik rij ook graag snel op de snelweg, maar het verkeer laat dit alsmaar minder toe. Als er wagens op de eerste en tweede band rijden durf ik niet aan hoge snelheid passeren. Een snelheidsverschil van twintig dertig per uur is al veel als er enen plots naar het derde vak komt vlak voor jou.
Ik doe het enkel nog op bijna lege autosnelwegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenJa ok, maar 180 valt nog onder "cruisen" bij mij, en niet snel rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenUw Volvo raket telt niet mee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenMijn a1 raket dan ook ni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenSnel rijden op een rechte baan is toch niks leuks aan. Mijn kleine Volvo haalt 260+ (topsnelheid moet ik nog altijd eens testen). Tot 250 gaat vlot, hoger ben ik nog niet gegaan, dat vind ik iets te riskant (zelfs op de autobahn) als er op het rechtervak nog auto's rijden.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenSnel rijden op een rechte baan is toch niks leuks aan. Mijn kleine Volvo haalt 260+ (topsnelheid moet ik nog altijd eens testen). Tot 250 gaat vlot, hoger ben ik nog niet gegaan, dat vind ik iets te riskant (zelfs op de autobahn) als er op het rechtervak nog auto's rijden.
Das een verstandige redenering: 250 is ok, 260 is te riskant...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenEen gemiddelde van 180 op een afstand van 500km wordt tegenwoordig zeer moeilijk zelfs in Duitsland, wegenwerken 80km/u in Duitsland, 100, 120, 130 ook al op veel plaatsen de maximumsnelheid in Duitsland. En dan mag er nog niet teveel verkeer zijn of je mag ook regelmatig van het gas omdat "tragere" wagens zich soms ook op het linkerbaanvak bevinden (of zich zouden kunnen bevinden)...
Comment
Comment